Categorii: Gravel bikeNoutati

Vitus Substance e oferită acum în varianta din carbon CRX la preț avantajos

Marca de biciclete cu vânzare directă Vitus continuă să facă produse din ce în ce mai performante. Anul trecut au lansat modelul gravel din oțel Substance care a devenit foarte popular, anul acesta modelul primind și o variantă cu cadru din carbon Substance CRX, precum și opțiunea de ghidon drept pe modelul din oțel.

Bazându-se pe succesul modelului original Substance, Vitus au dezvoltat CRX, o versiune mai ușoară și mai rigidă cu cadru din carbon pentru cei ce caută un gravel bike performant dar accesibil ca preț. Design-ul bicicletei rămâne în mare parte neschimbat, folosește în continuare roți 650B plus sau 700c cu volum mare, are un toptube înclinat, chainstay-uri coborâte, toate pentru spațiu imens pentru anvelope. Bicicleta a primit și o furcă mai subțire din carbon, cu prinderi de portbagaje.

Cadrul din carbon Hi-Mod T700 TOray are headtube conic, furci complet din carbon, fiind ușoară și rezistentă. Bicicleta poate merge atât de tare și de dur cât i se cere. Adăugarea multor puncte de prindere pentru bagaje, aripi și bidoane o fac capabilă să facă față la cele mai lungi și provocatoare ture de aventură.

Noua CRX este optimizată pentru transmisii 1x, dar există rutare internă și posibilitatea de a instala un adaptor și pentru deraiorul față pentru a monta o transmisie 2x.

Bicicleta e construită pentru a fi versatilă, utilizabilă pe orice drum și în orice aventură gravel, având multe prinderi de accesorii. Se pot monta aripi complete, portbagaje față și spate și există prinderi pentru trei bidoane pe triunghiul față plus încă două pe brațele furcii. Bicicleta a mai primit ax thru de 12 mm la ambele roți, prinderi de etrier flat mount și tijă de șa de 27.2 mm standard.

Modelul din carbon e oferit în 5 mărimi standard, între XS 47 cm și XL 58 cm.

Echiparea disponibilă pentru Substance CRX costă 2000 Euro și folosește o transmisie SRAM Apex 1 cu casetă 10-42t, ghidon din aluminiu de tip drop cu brațe curbate în exterior, roți din aluminiu cu jante WTB Frequency i23 tubeless și anvelopele excelente Horizon de 47 mm, fiind incluse și valvele tubeless.

Modelul Substance din oțel rămâne neschimbat, dar primește și o opțiune de ghidon drept, ambele modele folosind roți mari de 700c. Ambele au prinderi de portbagaj în spate, aripi complete și pentru 3 bidoane, ax thru de 12 mm la ambele roți și prinderi de etrier flat mount.

La prețul de 1100 Euro Substance vine cu roți 700c tubeless ready cu anvelope WTB Riddler de 37 mm, transmisie Shimano Sora R3000 2×9, frâne pe disc TRP Spyre și componente proprii VItus, tot cu ghidon lățit tip adventure.

Modelul Substance FB costă 1000 Euro și are tot echipare Sora cu frâne Spyre, dar ghidonul e un model drept cu backsweep de 5 grade. Roțile sunt mai ieftine, cu jante Alex și butuci Joytech, anvelopele fiind modelul mai potrivit pentru oraș Schwalbe Little Big Ben de 38 mm cu margini reflectorizante.

Ambele variante din oțel sunt disponibile în șase mărimi, între XS – 50 cm și XXL – 60 cm.

Toate versiunile Substnce din carbon și oțel sunt deja disponibile la magazinele online Wiggle și Chain Reaction Cycles.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma