Veloheld Alley

Alley este un model purist care ne aminteste inevitabil de fixieul Schindelhauer Viktor II, un adevarat trendsetter. Prin prisma aspectului nu si prin cea a constructiei. Ce face acest fixie atat de special insa? Poate ca producatia limitata de doar 100 de bucati este graitoare in acest sens. Cei de la Veloheld declara ca toate modelele fabricate de ei sunt limitate la aceasta cifra, deoarece prefera sa obtina un produs final calitativ, in detrimentul unuia pentru mase, ce sufera la capitolul detalii.


Pentru 2011 modelul Alley este oferit cu un cadru in marimea XL, adica potrivit persoanelor de 1.90 m. Stabilitatea pe traseu dar si in viraje este data de ampatamentul scurt, iar sistemul fixie asigura performante pe masura nevoii de deplasare rapida prin oras.


Cadrul este realizat din Crom si poate fi vopsit in alb „sparkling white” sau negru matt. Furca subscrie si ea la materialul din care este construit cadrul, mai precis Crom 4130. Bratele angrenajului masoara 165 sau 170 de mm in functie de preferintele biciclistului iar foaia numara 42 de dinti.


Fixieul este dotat cu frane de la Tektro insa poate fi livrat si fara sistem de franare, in special pentru cei curajosi, insa aceasta optiune se pare ca va disponibila doar pentru anumite piete, gandindu-ne la faptul ca in Germania fixie-urile fara sisteme de franare au fost interzise incepand cu acest an.


In orice caz, chiar si dotata cu franele Tektro, Veloheld Alley nu cantareste decat 9.5 kg. Doritorii pot achizitiona cadrul separat, in cazul in care seria limitata de doar 100 de exemplare se epuizeaza rapid.


Pentru a consulta toata gama de biciclete Veloheld, care mai numara inca doi membri, te invitam pe site-ul veloheld.de.


via | Veloheld


Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Chiar vroiam sa incep la un moment dat o discutie pe aceasta tema. Poate ca sunt interzise, diferenta este ca in Germania aceasta lege va fi respectata de probabil 60% dintre cei vizati, pe cand la noi o sa fie vorba de 1% sau mai putin.
    Sa presupunem ca "fixerii" sunt destul de experimentati, dar cum iti explici ca sunt foarte multi cu BMX-uri sau biciclete de DirtJump care umbla prin oras fara niciun sistem de franare...?
    Spun asta pentru ca am asistat recent la o scena tragicomica : un pustiulica se pregatea sa traverseze strada in viteza, cand si-a dat seama ca nu mai are cum sa opreasca deoarece veneau foarte multe masini. In general, ei franeaza pozitionand laba piciorului intre anvelopa si partea superioara a basculei. Dar neavand timp de reactie suficient de bun s-a aruncat pur si simplu de pe bicicleta. Iar bicicleta s-a dus fix in fata masinii.
    Oh well, acum daca stau sa ma gandesc este sinucidere curata sa mergi fara frane, eu cel putin n-as face-o (si sunt sigur ca multi nu-s de acord cu mine). Dar ca sa revenim la ideea ta, nu vad cum ar putea interzice legea asa ceva, chiar daca ea exista.
    Cred ca stii la fel de bine ca si mine ca haousul domneste pe meleagurile noastre si sa pui ordine la capitolul asta mi se pare o nebunie. :)

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma