Veloheld Alley

Alley este un model purist care ne aminteste inevitabil de fixieul Schindelhauer Viktor II, un adevarat trendsetter. Prin prisma aspectului nu si prin cea a constructiei. Ce face acest fixie atat de special insa? Poate ca producatia limitata de doar 100 de bucati este graitoare in acest sens. Cei de la Veloheld declara ca toate modelele fabricate de ei sunt limitate la aceasta cifra, deoarece prefera sa obtina un produs final calitativ, in detrimentul unuia pentru mase, ce sufera la capitolul detalii.


Pentru 2011 modelul Alley este oferit cu un cadru in marimea XL, adica potrivit persoanelor de 1.90 m. Stabilitatea pe traseu dar si in viraje este data de ampatamentul scurt, iar sistemul fixie asigura performante pe masura nevoii de deplasare rapida prin oras.


Cadrul este realizat din Crom si poate fi vopsit in alb „sparkling white” sau negru matt. Furca subscrie si ea la materialul din care este construit cadrul, mai precis Crom 4130. Bratele angrenajului masoara 165 sau 170 de mm in functie de preferintele biciclistului iar foaia numara 42 de dinti.


Fixieul este dotat cu frane de la Tektro insa poate fi livrat si fara sistem de franare, in special pentru cei curajosi, insa aceasta optiune se pare ca va disponibila doar pentru anumite piete, gandindu-ne la faptul ca in Germania fixie-urile fara sisteme de franare au fost interzise incepand cu acest an.


In orice caz, chiar si dotata cu franele Tektro, Veloheld Alley nu cantareste decat 9.5 kg. Doritorii pot achizitiona cadrul separat, in cazul in care seria limitata de doar 100 de exemplare se epuizeaza rapid.


Pentru a consulta toata gama de biciclete Veloheld, care mai numara inca doi membri, te invitam pe site-ul veloheld.de.


via | Veloheld


Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Chiar vroiam sa incep la un moment dat o discutie pe aceasta tema. Poate ca sunt interzise, diferenta este ca in Germania aceasta lege va fi respectata de probabil 60% dintre cei vizati, pe cand la noi o sa fie vorba de 1% sau mai putin.
    Sa presupunem ca "fixerii" sunt destul de experimentati, dar cum iti explici ca sunt foarte multi cu BMX-uri sau biciclete de DirtJump care umbla prin oras fara niciun sistem de franare...?
    Spun asta pentru ca am asistat recent la o scena tragicomica : un pustiulica se pregatea sa traverseze strada in viteza, cand si-a dat seama ca nu mai are cum sa opreasca deoarece veneau foarte multe masini. In general, ei franeaza pozitionand laba piciorului intre anvelopa si partea superioara a basculei. Dar neavand timp de reactie suficient de bun s-a aruncat pur si simplu de pe bicicleta. Iar bicicleta s-a dus fix in fata masinii.
    Oh well, acum daca stau sa ma gandesc este sinucidere curata sa mergi fara frane, eu cel putin n-as face-o (si sunt sigur ca multi nu-s de acord cu mine). Dar ca sa revenim la ideea ta, nu vad cum ar putea interzice legea asa ceva, chiar daca ea exista.
    Cred ca stii la fel de bine ca si mine ca haousul domneste pe meleagurile noastre si sa pui ordine la capitolul asta mi se pare o nebunie. :)

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma