Trek a îmbunătățit modelul lor de touring 520

Pentru cei ce doresc o bicicletă de touring cu capacitate mare de încărcare și nu insistă să meargă prea mult offroad, Trek 520 e o soluție ideală! Este cel mai longeviv model din istoria mărcii, fiind în ofertă încă din 1983! Și chiar dacă păstrează scopul inițial, bicicleta a fost adusă la zi cu tehnologia.

Pentru a o face mai confortabilă și mai manevrabilă, cadrul și furca au fost îmbunătățite. Dacă cadrul e în continuare din oțel cromat, tuburile au acum un diametru mai mare pentru rigiditate sporită la încărcare maximă! Furca pe de altă parte a fost înlocuită și e acum din aluminiu în loc de oțel, folosind sistemul quick release ThruSkew de la Trek, o combinație între un ax thru și un QR clasic, cu posibilitatea de a demonta roata față fără a scoate bagajele. Au fost economisite de asemenea și 318 g față de modelul anterior.

S-a modificat și geometria, headtube-ul fiind mai mare și permițând o poziție mai ridicată, monoblocul e mai coborât pentru stabilitate iar distanța dintre roți a crescut.

Deși vine echipată cu anvelope 700x38c, cadrul și furca permit montarea de anvelope 29×2.0 pentru cei ce vor să atace teren mai tehnic. Doar pentru cei ce rămân la anvelopele înguste, există posibilitatea de a monta aripi de protecție complete.

Fiind o bicicletă de touring, 520 vine echipată cu portbagaje foarte rezistente complete în față și în spate, ce pot transporta până la 15 kg de bagaje în față și 23 kg în spate. Împreună cu cele trei suporturi de bidon, capacitatea de transport ar trebui să fie suficientă. În total, bicicleta are o limită de greutate suficientă, de 135 kg. Greutatea ei este de doar 13.3 kg.

520 trece la manete STI, folosind o transmisie Shimano Sora 3×9. Roțile sunt tubeless ready și au 36 de spițe, însă în pachet nu vin valvele, fondul de jantă, soluția și anvelopele tubeless.

Bicicleta e disponibilă în culorile roșu sau gri, la un preț de 1574.99 USD, cadrul fiind disponibil și separat la prețul de 639.99 USD. Mai multe informații sunt disponibile pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma