În acest scop, noul Shiv include două cutii Fuelcell separate, una de hidratare și una pentru batoane sau geluri. Specialized spun că sportivii își doresc posibilitatea de a transporta suficientă băutură și mâncare pentru a putea sări peste punctele de alimentare din prima parte a cursei. Pentru asta, Shiv are un rezervor de hidratare imens de 1.5 lk ce se montează în spatele seat tube-ului. De acolo pornește un furtun până în față, furtun care pare să fie rutat complet intern și care iese afară în zona aerobar-urilor pentru hidratare rapidă și integrată.
Bineînțeles recipientul Fuelcell e proiectat pentru a îmbunătăți aerodinamica așa că oferă hidratare și o bicicletă mai rapidă în același timp.
Brațele acestea inferioare pot fi montate în trei poziții diferite fără a afecta caracteristicile aerodinamice. Iar pentru transport, acestea pot fi pliate lângă brațele furcii. În ziua cursei trebuie doar strânse șuruburile și se revine la forma preferată a bicicletei. În total reglajul ghidonului se poate face pe înălțime pe 115 mm și pe o lungime mare pe orizontală, fiind disponibile patru mărimi de bicicletă pentru a se potrivi tuturor sportivilor. Ghidonul folosește extensii standard de 22.2 mm pentru a permite personalizarea acestuia.
Specialized pretind că noua bicicletă e mai rapidă cu aproape 1 minut decât cea mai rapidă combinație posibilă la modelul Shiv 2011. Însă în comparație cu modelul anterior Shiv dacă demontăm de pe acesta accesoriile, noul model Shiv e cu câteva minute mai rapid pe traseul Kona.
Bineînțeles, frânarea modelului Shiv Disc va fi asigurată de frâne pe disc cu etrieri flat mount la ambele roți, lucru care a și permis forma interesantă a furcii. Se știe sigur că Shiv Disc e compatibilă Di2 și se poate presupune că e compatibilă și cu transmisii mecanice, dar toate caracteristicile încă nu au fost anunțate.
Primul lot de S-Works Shiv Disc va fi de doar 500 de bucăți numerotate individual și care vor include o geantă de transport dedicată, totul la un preț de 14.000 $. În afară de cele 6 bucăți ce vor lua startul la Kona împreună cu sportivii Specialized, restul pot fi comandate pe pagina Specialized până la 31 octombrie urmând să fie livrate prin distribuitorul local Specialized în aproximativ 5 luni.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…