Modelul Scurra folosește o suspensie ciudată care ar trebui să salveze 15% din efortul depus de ciclist. Bicicleta originală avea roți de 29 și suspensie de 180 mm, dar versiunea 2.0 pare din imagini că ar avea roată de 27.5 pe spate și de 29 pe față!
Se pot observa diferențele în proiectarea suspensiei între modelul vechi din imaginea de sus și cel nou de jos. Furca Trelever a fost practic inversată, etrierul de frână fiind acum în față. Suspensia spate a primit și ea un braț inferior nou care pornește din fața monoblocului. În continuare sunt folosite două amortizoare pe cadru pentru cele două suspensii.
Nu au fost oferite detalii suplimentare, exceptând faptul că va exista curând o campanie de strângere de fonduri online pentru lansarea în producție. Primul model a fost foarte greu, să sperăm că acesta e mai ușor!
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com
Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…
Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…
Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…