Pentru cei care nu sunt satisfăcuţi de lăţimea acutală a anvelopelor de Fatbike, Vee Tire Co. a lansat Snowshoe 2XL, o anvelopă de 26×5.1 care este cel mai balonat model disponibil acum pe piaţă. Din păcate, această anvelopă nu prea încape în cadrele actuale.
Chiar dacă au fost câteva creaţii în număr mic de cadre care să suporte anvelopele 2XL, o bicicletă de producţie de serie cu aceste anvelope lipsea din peisaj. Astfel a apărut noul şă îmbunătăţitul Reeb Donkadonk.
Cea mai importantă ştire este de fapt faptul că Donkadonk are un butuc spate de 190 mm, care acceptă ax thru de 197×12 mm dar bicicleta vine şi cu un adaptor pentru butuci de 177×12 mm. Furca spate se desface pentru a face cadrul folosibil la single speed, transmise cu curea şi butuci Rohloff.
Spaţiul pentru anvelope din cadru este de 100 mm.
Bicicleta vine cu tuburile proprii ABT la triunghiul faţă, respectiv tubulatură True Temper OX Platinum sudată în Colorado, cu head tube de 44 mm şi primul seat tube american de 31.6 mm care acceptă tije reglabile, monobloc de 100 mm pentru cadrul de 170 mm şi 120 mm pentru cel de 190 mm. Ambele cadre sunt disponibile în şase culori.
Geometria celor două cadre este identică, doar lăţimea butucului spate fiind diferită, alături de spaţiul pentru anvelope şi lăţimea monoblocului. Preţul unui cadru începe de la 1600 USD pentru modelul de oţei şi 3200 USD pentru cel de titan, echiparea completă fiind disponibilă la preţul de 4800 USD.
Iată şi un film de prezentare: