Racing Ray/Racing Ralph – noul set de anvelope de XC de la Schwalbe

Racing Ray și Racing Ralph sunt noii frați XC de la Schwalbe!

Cele două anvelope complet noi lucrează împreună pentru a face față condițiilor de pe traseele moderne de XC. Cu Racing Ray montat în față și noua versiune de Racing Ralph în spate, Schwalbe ridică standardul anvelopelor pentru competiții XC! Traseele moderne includ sărituri, schimbări rapide de direcție, rampe și rădăcini – toate într-o succesiune rapidă. Cursele devin mai complexe iar viteza e din ce în ce mai mare.

”Anvelopele pentru aceste trasee noi trebuie să ruleze extrem de ușor dar să rămână de încredere și durabile. Profilul trebuie să se comporte perfect pe o mare varietate de suprafețe și în orice condiții meteo. Viraje, accelerări, aderență, rezistență mică la rulare și frânare eficientă – toate trebuie să fie într-un echilibru perfect.” spune Markus Hachmeyer, Senior Product Manager pentru anvelopele MTB. ”Soluția perfectă se putea atinge doar cu anvelope diferite la cele două roți.”

Noile anvelope dau maximul de performanță împreună: Racing Ray este perfect în față, cu calități extraordinare în viraje în timp ce Racing Ralph oferă în spate viteză și tracțiune. Noii frați XC au profile foarte diferite, dar ambele folosesc noile crampoane rotunjite care au făcut deja celebru modelul Fat Albert. Profilul poate să primească forțe din toate direcțiile, având un comportament foarte predictibil. Anvelopele iartă greșelile și își revin foarte rapid după un obstacol sau un derapaj.

Racing Ray oferă în față un răspuns precis al direcției, încredere în viraje și aderență perfectă până la limită. În același timp, permite frânare excelentă și controlată în orice condiții. Crampoanele laterale stabile și greu deformabile permit un rulaj agresiv în virajele puternice. În ciuda profilului agresiv, anvelopa rulează fin, rapid și silențios pe micile crampoane apropiate de pe mijlocul căii de rulare. Multele puncte de aderență oferă echilibrul perfect între frecare redusă și siguranță. Sunt foarte importante și crampoanele de trecere spre margine, care oferă aderență continuă în lateral. Profilul în general deschis nu reține noroiul. Racing Ray este disponibil doar cu compusul Addix Speedgrip – pentru aderența optimă, viteza și durabilitatea necesară unei anvelope de față.

Racing Ralph este mai puternic decât concurența dar și mai ușor. Crampoanele mari de pe mijloc și cele tari de pe margine și de pe zona de tranziție oferă multe fețe de aderență pentru tracțiune și propulsie. Acestea, împreună cu spațiile libere, oferă aderență mai bună pe rădăcini și în viraje, în același timp având proprietăți excelente de autocurățire. Ciclistul poate să simtă direct cum puterea absorbită în anvelope e transformată în mișcare, chiar și pe pantele abrupte și ude, la viteze mici. În același timp anvelopa rulează silențios pe suprafețele fine. Deoarece roata spate are nevoie de viteză, e folosit compusul Addix Speed. Chiar dacă Racing Ralph e proiectat pentru a fi folosit în față, el poate fi montat și în față dar numai în condiții uscate.

Ambele anvelope folosesc tehnologiile Tubeless Easy și SnakeSkin și vor fi disponibile în magazine din luna iulie. Prețul anunțat e de 57.90 Euro.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

4 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma