Pursuit Cycles’ All Road este o nouă variantă a modelului Lead Out/Pure Road, cursiera din carbon în serie redusă lansată în 2018. All Road e practic o cursieră mult mai capabilă. Dar se poate spune și că e un gravel bike, dar mult mai rapid. Și poate să fie folosită și pe trasee de MTB dacă e cazul.
Ideea a fost să fie proiectată o cursieră capabilă să parcurgă orice drum, iar pentru asta au umblat puțin la geometrie și au făcut loc pentru anvelope de 40 mm. Nu e o lățime impresionantă în comparație cu modelele de gravel extrem de azi, dar e cu mult mai mult decât poate fi montat pe o cursieră și chiar și mai mult decât încape pe majoritatea modelelor de ciclocros.
Carl Strong, fondatorul companiei Pursuit, spune că bicicleta nu e una de aventură ci o bicicletă all-road destinată să fie rapidă pe orice suprafață. E gata de orice, de la șosea pură la MTB lejer.
În loc de un MTB care merge pe șosea, aceasta e o cursieră care merge pe munte. Majoritatea gravel bike-urilor de aventură din ultima perioadă par MTB-uri cu ghidon de cursieră. Aceasta nu e așa, e o cursieră care nu are limite pe șosea și poate ține pasul oricând cu cursierele specializate.
Cum bicicleta acceptă și roți 650b x 50 mm, chiar și singletrack-urile sunt pe lista ei de abilități.
Sunt oferite două versiuni de cadru, Standard și Extralite. Modelul Standard are ceva mai mult material ce ranforsează zonele inferioare pentru a le proteja de loviturile cu pietrele și pentru a reduce vibrațiile. Extralight reduce din materialul folosit și are componentele mici rafinate pentru a reduce greutatea totală cu aproape 200 g.
Sunt prezente toate standardele modele de șosea și de gravel:
Strong spune că greutatea medie a cadrului Standard nevopsit, mărimea 56 ete de 925 g, versiunea Extralite fiind cu aproximativ 125 g mai ușoară, la 800 g, în funcție de nevoile clientului.
Greutatea anunțată e fără vopsea deoarece schemele grafice personalizate sunt foarte diferite și e greu de calculat o greutate totală. De exemplu, schema Sex Pistols are o greutate suplimentară de 160 g.
Principalele diferențe între această bicicletă și cursiera Lead Out sunt:
Bicicletele complete încep de la 7985$ și sunt construite cu componentele dorite de client. Astfel, fiecare detaliu e perfect ales, de exemplu o bicicletă cu Di2 are porturi de frână hidraulică și pentru cablul electric. Fiecare biciceltă are doar porturile de care are nevoie.
Cadrele sunt disponibile începând cu 4800$ pentru modelul Standard și 5200$ pentru cel Extralite. Acestea includ furca ENVE All Road sau Columbus Futura Gravel, la alegere, dar și cuvetele Chris King Dropset și monoblocul.
Următoarea bicicletă în plan este Supple Road, o cursieră între modelele existente, cu spațiu pentru anvelope de 32 mm și cu o geometrie de anduranță. Acest model e planificat pentru începutul lui 2021.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…