Corpul mai mare a deraioarelor mai mult ca sigur că încorporează mecanismul de schimbare a vitezelor, greutatea fiind mutată mai jos pe bicicletă şi manetele fiind mai puţin voluminoase. Piesele vor fi produse şi asamblate manual în Europa.
ROTOR Bike Components speră să atragă atenţia la a 24-a ediţie Eurobike asupra celui mai mare secret al lor, grupset-ul de debut al mărcii spaniole. După şase ani de dezvoltare, ROTOR UNO va anunţa public lansarea primului lor grupset complet de şosea cu schimbare a vitezelor şi frânare hidraulice. În parteneriat cu Magura pentru producerea sistemului de frânare ROTOR UNO (atât cel pe disc cât şi cel pe jantă), ROTOR va beneficia de experienţa imensă a acestora în sisteme de frânare hidraulice. Debutul grupsetului ROTOR UNO la Eurobike precede lansarea în vânzare prevăzută pentru primăvara lui 2016.
„Ideea iniţială a fost să îmbunătăţim sistemele existente de schimbare a vitezelor; ştim că sistemul nostru a fost un mic pas înainte cu precizia mărită comparată cu sistemele pe cablu dar tot suferea de unele dezavantaje ale acestor sisteme cum ar fi frecarea ce aduce modificări în forţă de-a lungul timpului şi alte inconveniente” spune Pablo Carrasco, co-fondator şi şef de dezvoltare pentru ROTOR. „Ştiam că frânele pe disc pentru şosea vor deveni o realitate şi ne-am lansat provocarea să dezvoltăm mai mult conceptul şi să aplicăm tehnologia hidraulică şi pentru schimbătoarele de viteză”.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…