Pole Bicycles a recunoscut oficial greșelile produselor lor din trecut, cum ar fi asistența slabă pentru clienți și un braț al suspensiei modelului prototip Stamina care nu a avut rezistența necesară, motiv pentru care au anunțat că și-au revizuit standardele și se relansează în versiunea Pole 2.0 cu promisiunea ca greșelile să nu se mai repete.
Pe lângă îmbunătățirea serviciului de asistență a clienților prin reducerea drastică a timpului de răspuns, marca de biciclete finlandeză a reproiectat cadrul Stamina de anul trecut folosind bascule mai puternice, pereți mai groși pentru cadru și o inserție nouă pentru cuveți. În plus, bicicleta a fost supusă unor teste foarte riguroase de rezistență de către EFBE în Germania iar cadrul vine cu o finisare nouă, Electrophoretic Lacquering.
Pole a crescut rezistența modelului Remastered Stamina prin câteva modificări. Brațul suspensiei de tip Shark Fin a fost înlocuit cu unul de tip Dog Bone despre care spun că e aproape indestructibil, lucru confirmat de testele la EFBE în Germania.
Remastered Stamina nu doar că a depășit standardele recomandate în industrie pentru rezistența cadrelor ci a primit și calificativul de top EFBE TRI-TEST: Acesta confirmă că produsul a trecut printr-un proces ce inlcude teste de rezistență în timp, de sarcină maximă și de suprasarcină, oferind o simulare completă a stresului la care va fi supusă bicicleta pe toată durata sa de viață pe traseele de MTB.
Cei de la Pole sunt foarte încântați că Pole Stamina a trecutde testele EFBE TRI-TEST GRAVITY, cel mai complet și realist program de testare pentru cadre de DH și Enduro, care merge mult peste cerințele ISO 4210, cu forțe mai mari aplicate și cu teste în mai multe puncte, toate reflectând mai bine realitatea dură pe care trebuie să o suporte un cadru modern de Enduro cu cursă lungă.
Cu toate acestea, Pole a dorit mai mult și a cerut EFBE să efectueze și testul total până la rupere: Casing Test. Pole spune că Remastered Stamina are un cadru din piese de aluminiu prelucrate CNC și sudate care poate să reziste la forțe aplicate de până la 6000 N; pentru 10 secunde, test pe care l-a trecut cu brio.
Pole Bicycles explică exact cum a fost modificat noul model Stamina, în video-ul de mai jos:
Clienții Pole au cerut ca bicicletele cu finisaj raw să reziste și să arate mai bine pentru mai mult timp, fără ca suprafața să se degradeze estetic. Electrophoretic Lacquering e un proces de vopsire folosit în mod uzual în industria bijuteriilor. Rezultatul e o suprafață mai rezistentă decât cea obținuă prin anodizare iar finisajul e complet transparent, păstrând aspectul raw pentru care sunt recunoscute produsele Pole Bicycles.
După cum sugerează și numele, procesul implică electricitate și expunerea componentei la diferite soluții chimice. Prima dată suprafața e curățată de oxidul de aluminiu și alte materiale prezente în aluminiu cum ar fi zincul, cuprul și magneziul. Apoi un circuit electric este generat între electrozi, componentele fiind procesate.
Când se aplică tensiunea electrică în soluție, lacul se atașează pe suprafața componentelor. La final piesele sunt curățate și plasate într-un cuptor de temperatură joasă pentru a elimina orice fel de umezeală sau reziduuri. Finisajul final este foarte rezistent și are grosimea de doar câțiva microni.
Pole a plănuit să ofere opțiunea de culoare Total Gold sau Storm Gray pe toate cadrele Stamina de acum încolo, prețul acestei opțiuni fiind de 250 Euro.
Cei ce doresc și mai multă culoare, pot să primească toate brațele suspensiei în aceiași nuanță pentru încă 100 Euro. Promoțional, toate cadrele Stamina vor fi oferite fără suprapreț în culorile True Gold și Storm Grey, pe lângă standardul Raw Clear, toată luna aprilie 2021.
Mai multe informați găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…