În ceea ce privește bicicletele de șosea, lista de lucruri ce pot fi îmbunătăție se subțiază pe zi ce trece. La greutate s-a făcut tot ce se putea face, rigiditatea e bifată de ani buni, așa că aerodinamica rămâne singurul aspect cu niște taine rămase de deslușit. Tocmai acestora dorește Parlee să le dea de cap prin noul model TTi, o bicicletă de triatlon care creează așteptări mari.
De ce crede Bob Parlee că bicicletele lui vor fi superioare aerodinamic? Omul provine din lumea bărcilor de viteză, așa că a strâns niște experiență privind hidro și aerodinamica, cunoștințe pe care le aplică vehiculelor cu două roți. Noutatea abordării sale constă în faptul că a gândit cadrul bicicletei să fie cât de aerodinamic se poate în situațiile în care vântul bate din diverse direcții, nu doar perfect din față, precum se testează în laboratoare. De fapt, pe acest aspect, al unei rezistențe scăzute la înaintare în cazul vântului lateral, se bazează modelul TTi.
Bob Parlee mai folosește pentru TTi și niște forme standardizate de către NACA (Comitetul Consultativ American de Aeronautică), ceea ce au făcut și cei de la Mavic pentru roțile CXR 80. Parlee TTi va fi compatibilă cu seturile electronice și mecanice și va utiliza V-brake-uri aerodinamice TRP.
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…