Dezvoltarea lui Orange 322, care a durat mai bine de 2 ani, s-a concretizat cu un cadru potent pentru downhill, gândit în amănunt, astfel încât să te facă mai rapid pe traseele de coborâre.
Una dintre cele mai interesante specificații ale noului 322 este amplasarea amortizorului de spate, care se prinde direct de țeava inferioară a triunghiului frontal al cadrului. O mișcare ce promite reprize de amortizare progresive. Rulmenții pivotului principal, plasat deasupra Bottom Bracket-ului măsoară 32 de mm în diametru, rezultând într-o rigiditate de invidiat a cadrului.
Mai mult, unghiul headtube-ului este acum mai mic, de 63 de grade. Cadrul din aluminiu 6061-T6 vine cu un centru de greutate plasat mai jos, prin repoziționarea bottom bracket-ului, cu o prindere ISCG 03 pentru Chainguide și cu un ax 135 x 12 mm pentru fixarea roții din spate. Disponibil în dimensiunile Short și Long, acesta va fi oferit pentru 2.400 de lire sterline.
via Orange Bikes
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
aha.. un cadru DH de aluminiu masiv ..si ca urmare si rigid.. dar unde e inovatia ? ca sa nu mai zic de greutatea de loc mica a acestui cadru ..sau deja se merge catre cat mai multe kg..in speranta ca gravitatia face restul ? :-?