Öhlins a îmbunătățit furca DH38 m.1

Se pare că furca Öhlins DH38 e pe cale să funcționeze mai fin și să fie mai rapidă. Compania a îmbunătățit furca de DH și a lansat ediția nouă m.1 pe care a implementat mai multe elemente noi și un sistem de lubrifiere mai bun, furca promițând senzitivitate și reglare mai bune fix la timp pentru începerea sezonului de curse de DH.

Disponibilă cu cursa de 180 sau 200 mm și cu posibilitatea de a fi modificată pentru curse de 120 – 170 mm, modelul DH38 m.1 are un nou arc pe aer și are un cartuș de amortizare modificat. Câteva dintre aceste îmbunătățiri sunt împrumutate de la modelul RXF36 m.2, acestea având rolul nu doar de a îmbunătăți DH38 ci și de a avea două furci ce folosesc mai multe componente interne comune. Împreună cu îmbunătățirea mecanică a elementelor interne, furca va folosi un nou lichid de fricțiune și o nouă vaselină funcțională ce îi va permite să înceapă cursa cu o forță mai mică, având astfel o senzitivitate mai bună pe obstacolele mici.

Iată principalele îmbunătățiri aduse de Öhlins:

  • Lichid nou de lubrifiere și vaselină functională nouă pentru a scădea forța necesară pentru începerea cursei și a face furca să funcționeze mai fin
  • Un nou cap de etanșare cu frecare redusă ce permite și un nivel mai mare de ulei, pentru lubrifiere mai bună
  • Opțiunea de a regla camera negativă la dimensiuni mai mari, pentru un confort mai bun sau de a adăuga distanțiere pentr a crește răspunsul și controlul
  • Folosirea pistonului presurizat la fel ca la RXF36 m.2 permite o amortizare mai bună
  • Un desing ce permite reglarea pe o plajă mai largă a compresiei la viteză mică și a revenirii
  • Durabilitate și servisabilitate îmbunătățite, atât datorită construcției cât și datorită numărului mai mare de piese comune cu RFX36 m.2
  • Reproiectarea reglării compresiei la viteză mare și mică pentru un răspuns mai bun al click-urilor
  • Demontarea amortizorului și a arcului de aer cu ajutorul unei chei de casetă, pentru operare ușoară și un risc mai mic de zgâriere la operațiunile de întreținere
  • Valvă unidirecțională îmbunătățită pentru controlul fluxului de ulei, alt element împrumutat de la RFX36 m.2

Multe dintre specificațiile cheie ale furcii rămân neschimbate, inclusiv spațiul pentru anvelope până la 29×2.8 sau 27.5×3.0, spațiul pentru butuc Boost DH 110, ax flotant cu clemă dublă și offset disponibil de 46, 50, 54 și 58 mm. Furca e aprobată pentru a fi folosită pe e-bike și necesită disc de 200 mm. Prețul de vânzare e 1600$, fiind disponibilă la finalul lunii iunie.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătoului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma