Se pare că furca Öhlins DH38 e pe cale să funcționeze mai fin și să fie mai rapidă. Compania a îmbunătățit furca de DH și a lansat ediția nouă m.1 pe care a implementat mai multe elemente noi și un sistem de lubrifiere mai bun, furca promițând senzitivitate și reglare mai bune fix la timp pentru începerea sezonului de curse de DH.
Disponibilă cu cursa de 180 sau 200 mm și cu posibilitatea de a fi modificată pentru curse de 120 – 170 mm, modelul DH38 m.1 are un nou arc pe aer și are un cartuș de amortizare modificat. Câteva dintre aceste îmbunătățiri sunt împrumutate de la modelul RXF36 m.2, acestea având rolul nu doar de a îmbunătăți DH38 ci și de a avea două furci ce folosesc mai multe componente interne comune. Împreună cu îmbunătățirea mecanică a elementelor interne, furca va folosi un nou lichid de fricțiune și o nouă vaselină funcțională ce îi va permite să înceapă cursa cu o forță mai mică, având astfel o senzitivitate mai bună pe obstacolele mici.
Iată principalele îmbunătățiri aduse de Öhlins:
Multe dintre specificațiile cheie ale furcii rămân neschimbate, inclusiv spațiul pentru anvelope până la 29×2.8 sau 27.5×3.0, spațiul pentru butuc Boost DH 110, ax flotant cu clemă dublă și offset disponibil de 46, 50, 54 și 58 mm. Furca e aprobată pentru a fi folosită pe e-bike și necesită disc de 200 mm. Prețul de vânzare e 1600$, fiind disponibilă la finalul lunii iunie.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătoului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…