Schwalbe prezintă la EuroBike noua serie de anvelope pentru bicicletele de munte, Magic Mary, Dirty Dan, Rock Razor și Hand Dampf. În ceea ce privește cursierele, noua anvelopă One urmează a seta din nou standardele în acest segment, conform celor declarate de germani.
Schwalbe Magic Mary, succesorul lui Muddy Mary, va fi o anvelopă pentru enduro, freeride sau downhill și se face remarcată prin crampoanele laterale înalte, oferind o aderență sporită în viraje. Totodată, zona centrală va avea proprietăți de autocurățare foarte bune, datorită crampoanelor dispuse la o distanța mai mare, unele față de ce celelalte. Noua anvelopă promite a fi eficientă chiar și pe teren umed. Greutatea pornește de la 995 de grame.
Dirty Dan a păstrat profilul însă a scăzut în greutate. Este o anvelopă dedicată pentru noroi, fiind de altfel anvelopa cu care Danny Hart a devenit campion mondial în 2011. Greutatea pornește de la 995 de grame.
Rock Razor este cea mai rapidă dintre cele patru, fiind dedicată probelor de enduro, pe teren uscat. Greutatea pornește de la 920 de grame.
Nu în ultimul rând, Hans Dampf a suferit mici modificări, producătorul recomandând-o pentru orice tip de traseu, de la cele dificile la cele mai simple. Este disponibilă în trei versiuni diferite cu trei compound-uri diferite, VertStar, TrailStar și PaceStar. Greutatea pornește de la 995 de grame.
Toate cele patru anvelope vor putea fi achiziționate în versiunea 26er și 27.5, excepție făcând modelul Magic Mary, care va fi disponibil și în versiunea 29er, cu o greutate de 1.100 de grame.
Anvelopa de șosea Schwalbe One va fi oferită în trei versiuni diferite: cea clasică, cu cameră, versiunea tubeless și versiunea baieu. Greutatea pornește de la doar 205 grame și poate ajunge până la 385 de grame, în cazul versiunii tubeless, în formatul 700x28c. Această anvelopă echipează deja bicicletele celor de la RadioShack Leopard Trek, AG2R sau FDJ în Turul Franței și conform celor de la Schwalbe, este cea mai rapidă și mai durabilă anvelopă de competiție produsă de aceasta vreodată.
Noutatea pentru bicicletele de oraș este reprezentată de noul sistem Flatless, care va fi prezent pe mai multe modele de anvelope. Acesta va avea zona centrală ranforsată, cu o protecție groasă de 5 mm, care va împiedica cioburile sau chiar pioneze să ajungă la camera din interior.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…