Noul sistem de suspensii Maestro a necesitat sute de ore de dezvoltare si teste iar rezultatul este pe masura, conform declaratiilor oficialilor Giant : elimina pierderile de putere, sistemul lucrand impreuna cu biciclistul si nu impotriva lui, sistemul de amortizare nu este influentat de franarile de orice natura, slabe sau puternice si ofera in acelasi timp, cea mai buna tractiune.
Revenind la modelul Trans X, acesta este gandit pentru diverse tipuri de Trails-uri, are un cadru usor realizat din aluminiu, ce poarta denumirea de AluxX SL FluidForming teava superioara a acestuia fiind pentru versiunea acestui an dreapta. Cursa de amortizare a sistemului Maestro montat pe Trans X este de 127 de mm iar headtube-ul este conic pentru a mari rigiditatea si stabilitatea pe traseu. In acelasi timp, acesta are acum o dimensiune mai mica, pentru a cobori centrul de greutate al bicicletei.
Toate cadrele sunt compatibile cu sisteme de angrenaje 2×10, respectiv 3 x 10 si beneficiaza de un Bottom Bracket reproiectat. In total, cei de la Giant au scazut 75 de grame de pe noul model Trans X si l-au rigidizat cu 4%, comparativ cu modelul anului anterior.
via | Giant
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…