Noul sistem de suspensii Maestro a necesitat sute de ore de dezvoltare si teste iar rezultatul este pe masura, conform declaratiilor oficialilor Giant : elimina pierderile de putere, sistemul lucrand impreuna cu biciclistul si nu impotriva lui, sistemul de amortizare nu este influentat de franarile de orice natura, slabe sau puternice si ofera in acelasi timp, cea mai buna tractiune.
Revenind la modelul Trans X, acesta este gandit pentru diverse tipuri de Trails-uri, are un cadru usor realizat din aluminiu, ce poarta denumirea de AluxX SL FluidForming teava superioara a acestuia fiind pentru versiunea acestui an dreapta. Cursa de amortizare a sistemului Maestro montat pe Trans X este de 127 de mm iar headtube-ul este conic pentru a mari rigiditatea si stabilitatea pe traseu. In acelasi timp, acesta are acum o dimensiune mai mica, pentru a cobori centrul de greutate al bicicletei.
Toate cadrele sunt compatibile cu sisteme de angrenaje 2×10, respectiv 3 x 10 si beneficiaza de un Bottom Bracket reproiectat. In total, cei de la Giant au scazut 75 de grame de pe noul model Trans X si l-au rigidizat cu 4%, comparativ cu modelul anului anterior.
via | Giant
În lumea ochelarilor sport de top cu greu ai putea găsi ceva mai premium decât RUDY Project Kelion, niște ochelari…
Proaspăt lansații Northwave Hammer Plus au ajuns și la noi la test, iar aproape imediat ce i-am primit, au și…
Duminică, 19 mai, va avea loc la Rădăuți, Suceava, un eveniment important pentru cei mici, mai precis cel mai mare…