Noul Giant Trance în versiunea 2022 – complet refăcut

Giant a anunțat noul Trance și Trance Advanced Pro, prima versiune fiind livrată cu un cadru din aluminiu, iar cea din urmă – cu un cadru din carbon. Geometria a fost complet revizuită, iar cu ajutorul unui Flip-Chip poți modifica setările acesteia. Mai mult, cursa cadrului are acum 120mm. Furca va avea o cursă de 130mm pentru toate versiunile și tot standard vor fi și roțile cu un diametru de 29 de inch. Desigur, suspensia cu care este construit noul Trance este aceeași Maestro.

Versiunea de top, cu cadru din carbon.

Interesant este că modul de vârf va fi oferit pentru 11.700 de euro, pe când versiunea de bază, va costa 2.800 de euro, o diferență semnificativă.

Versiunea cu cadru din aluminiu.
Şi o altă versiune, cu cadru din carbon.
Cadrul poate fi achiziționat și separat. Şi nu, nu este nimic în neregulă cu fotografia. Așa este vopseaua.

Toate versiunile se vor putea de bucura de noul Flip-chip care setează geometria pe Low și High, prima fiind recomandată de Giant pentru trasee rapide cu viraje largi, pe când cea din urmă, fiind recomandată pentru trasee înguste, cu viraje strânse. Diferența de valoare dintre cele două unghiuri este totuși de 1.1 grade, așadar nu foarte pronunțată, dar capabilă să facă o diferență. Chainstay-ul este acum mai lung, de 437mm față de 435mm cât avea versiunea precedentă, valoare care poate fi crescută la 437mm după c einversezi flip-chip-ul. Tot nou este și spațiul de stocare din downtube, un spațiu în care se poate depozita o cameră, un multi-tool sau levierele. Însă doar modelul Trance Advanced Pro se va bucura de această facilitate. În schimb, versiunea din aluminiu va permite montajul pe downtube al unui suport de bidon.

Aici se poate observa foarte clar flip-chip-ul.
Portbagajul din downtube.
Controller-ul de la Fox Live Valve.

Noul Trance va fi disponibil în două versiuni cu cadru din aluminiu, Trance 1 și Trance 2, iar Trance Advanced Pro, cu cadru din carbon, în 3 versiuni – modelul echipat cu Fox Kashima Live Valve fiind de altfel și cel mai scump.

via Giant

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

5 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma