Riderii sponsorizaţi de Whyte au pedalat cu ea în sus pe drumurile forestiere şi în jos pe poteci toată iarna.
Alături de mărirea suspensiei, Whyte a îmbunătăţit şi geometria cadrului G-160 după modelul recent cu toptube mai lung şi pipă mai scurtă. Unghiul furcii a rămas la nivelul confortabil de 66 de grade.
Ca şi majoritatea modelelor de la Whyte, şi acestea de enduro au o transmisie cu o singură foaie. Pentru a păstra chainstay-urile scurte de 425 mm în ciuda roţilor mari şi eliberarea zonei monoblocului, au fost folosiţi pivoţi mai largi care sunt mai rigizi şi mai rezistenţi, folosind rulmenţi garantaţi pe viaţă. Caseta de pinioane este de 10-42 iar foaia este de tip direct-mount cu 32 de dinţi, oferind rapoarte suficiente pentru urcări. Rigiditatea este mărită prin folosirea de butuci Boost la ambele roţi.
Tija de şa reglabilă este fixată cu un sistem ascuns în cadru, înălţimea ei fiind acum modificată de la buton.
Mai multe informaţii se găsesc pe site-ul producătorului.
Sursa: bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…