Unul dintre acestea este carbonul, utilizat pentru bratele angrenajului. Ca o completare la greutatea scazuta este folosita tehnologia Hollow monocoque si anume bratele de care discutam sunt goale pe dinauntru. Aceasta tehnologie prezinta doua avantaje : pe langa greutatea scazuta, ofera si o rezistenta mai crescuta.
Angrenjaul este livrat cu tot cu Bottom Braket (rulmentul angrenajului) care se bucura de rulmenti ceramici. Acestia ofera numeroase avantaje precum : greutate scazuta cu 60% fata de BB-urile clasice, de 2 ori mai rezistenti decat acestia, nu oxideaza, se bucura de o finisare mult mai buna, se bucura de o rigiditate scazuta flexand foarte putin si ruleaza in liniste deplina. Producatorul FSA estimeaza ca utilizarea unui angrenaj K-Force Light impreuna cu un Bottom Braket cu rulmenti ceramici, aduce utilizatorului un avantaj de 20 pina la 40 de metri in strbaterea unui traseu de 1 km.
Foile angrenajului sunt adonizate pentru o rezistenta indelungata si sunt realizate din aluminiu AL7075 T6. Doritorii pot opta intre trei dimensiuni distincte ale bratelor : 170 mm, 172.5 mm si 175 mm. Greutatea declarata a produsului, de 636 de grame nu include si Bottom Braket-ul.
via | FullSpeedAhead.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…