Noua frână de la Magura cu 4 pistoane în etrier

Patru pistoane în etrier nu poate semnifica decât o forță uriașă de frânare. Iar când etrierul are dimensiuni considerabile și este construit dintr-o singură bucată, atunci cu siguranță putem să ne așteptam la unele dintre cele mai puternice stoppere din lume. Sunt inspirate dintr-un model construit de Magura pentru motociclete, deci o parte a răspunsului poate sta chiar în sursa de inspirație. La Sea Otter Classic producătorul german a prezentat o versiune îmbunătățită a frânelor pe care le tot vedem de câteva luni încoace, dar fără să ofere informații precise.

Și pentru că tot am adus vorba de cele 4 pistoane, este limpede că etrierul va utiliza și patru plăcuțe de frână, așadar 8 plăcuțe/setul de frână. Maneta de frână este încă ținută la secret, asemenea denumirii sau specificațiilor tehnice ale noilor frâne. Tot ce aflăm însă este că vor fi lansate spre finele acestui an.

via Magura

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Nu îmi e rușine deloc cu code r 4 pistoane hidraulice fata 4 spate deci 8 pistoane.Este maxim de siguranță.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Maratonul Gravel 2025 pe 12 iulie, parte din Salzkammergut Trophy

Peste 1.000 de bicicliști și-au stabilit deja un obiectiv sportiv ambițios, înscriindu-se la una dintre numeroasele competiții din cadrul Salzkammergut…

o zi in urma

Test de lungă durată – Jacheta Northwave Extreme și bluză Northwave Revolution Long plus bonus vestă Northwave Extreme Trail

Când vine vorba de pedalat în sezonul rece, alegerea echipamentului potrivit poate face diferența dintre o tură reușită și una…

3 săptămâni in urma

Felix și Susanne Puello achiziționează Raymon Bikes

Compania Raymon intră in posesia lui Susanne și Felix Raymundo, fiind achiziționate restul de acțiuni de la Pierer Group, devenind…

3 săptămâni in urma