Categorii: CursiereNoutati

Noua cursieră Pure Road din titan e compatibilă doar cu SRAM eTap wireless

După ce în ultimii ani au apărut tot mai multe biciclete, nu doar MTB-uri ci și cursiere, care au renunțat total la ideea de deraior față și sunt compatibile doar cu transmisii 1x, iată că a venit momentul ca porturile sau prinderile pentru cablurile de schimbător să dispară complet, bicicletele respective fiind compatibile doar cu transmisii wireless, respectiv cu SRAM eTap.

Why Cycles au creat de la lansarea pe piață în 2016 câteva biciclete din titan fantastice, dar încă nu aveau în ofertă o cursieră adevărată. Au deja un gravel bike numit R+, dar nimic orientat doar pentru asfalt. Dar cum marca produce biciclete premium dintr-un material exclusivist, s-au gândit să spargă gheața și să lanseze ceva ce clar nu e pentru oricine: Pure Road, o cursieră ce nu mai are porturi pentru cabluri de transmisie, fiind compatibilă doar cu schimbătoarele wireless SRAM eTap.

Cadrul nu mai are deci niciun fel de prindere sau port pentru cablurile de schimbător, doar tuburi curate din titan Grade 9 3/2.5. Există doar minimul de porturi necesare pentru rutarea internă a conductei frânei din spate, prin downtube și chainstay…

Logica spune că dacă Shimano sau Campagnolo ar scoate pe piață o transmisie wireless, cadrul ar fi compatibil și cu aceasta, dar în acest moment lipsa oricăror porturi fac bicicleta compatibilă doar cu SRAM eTap.

Cadrul mai are cuvete integrate de 42/52 mm, monobloc filetat BSA de 68 mm, prindere de etrier flat mount pentru disc de 160 mm și ax thru spate de 142×12 mm. Pure Road a fost creată ca o cursieră pură, dar are totuși loc pentru anvelope de maxim 700c x 32 mm. În schimb cadrul e curat și nu mai are alte prinderi în afara celor pentru două bidoane în interiorul triunghiului principal. Nu există prinderi de aripi, portbagaj sau orice altceva. Greutatea anunțată pentru un cadru mărimea M este de 1550 g.

Cadrul compatibil doar cu eTap face să existe puține versiuni de echipare, cu SRAM Red eTap AXS în versiune 1x sau 2x și cu prețuri începând de la 9499 $, incluse fiind și componente și roți de la ENVE. Cadrul e disponibil și separat la prețul de 2600 $, dar vine fără furcă.

Pure Road este deja disponibilă pentru comandă în 4 mărimi.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

o zi in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

7 zile in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

o săptămână in urma