Roţile sunt construite cu jantele hookless tubeless ready de carbon şi noii butuci Spline care sunt cei mai uşori butuci făcuţi vreodată de DT Swiss. Spiţele folosite sunt DT Aerolite şi Aero Comp iar rezultatul este un set de roţi cu greutate de XC dar suficient de rezistente pentru coborâri agresive pe trail, fiind numite si „roţile de trail supreme”.
Greutăţile pentru modelul 29 vor fi:
Greutăţile pentru cele de 27.5 vor fi:
Pachetul include adaptori Centerlock-6 Bolts pentru discuri, fund de jantă tubeless, valve, o husă pentru roţi şi o cheie de centrat. Cheia de centrat este o cheie compatibilă cu cea de rulmenţi de pedalier externi Shimano şi se foloseşte pentru strângerea discurilor Cetnerlock sau a adaptorului pe butuc. Odată cu trecerea la axul de 15 mm pe faţă, vechea cheie de casetă folosită nu mai avea loc din cauza axului gros, aşa că DT a trecut la inele de blocaj mai mari care funcţionează cu cheia de rulmenţi de pedalier.
Noile roţi sunt deja în echiparea modelului Orbea Occam, dar vor apărea cât de curând şi pe alte modele de top după debutul lor oficial la Eurobike. Vânzările separate de roţi nu vor începe însă decât din februarie 2016.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…