Etrierul HYRD de la TRP, un sistem mecanico-hidraulic ce funcţionează cu orice manetă normală de frână, a primit un update la începutul anului.
Schimbările s-au făcut cu gândul la îmbunătăţirea performanţelor pe termen lung şi împiedicarea utilizatorilor de a umbla la interior şi cauza probleme mai grave. La interior TRP a schimbat materialul garniturii rezervorului pentru a fi acum mai flexibil. Acest lucru reduce şansele ca sistemul să producă un vid în momentul în care plăcuţele încep să fie simţitor uzate. Cu alte cuvinte sistemul va putea compensa mai uşor uzura plăcuţelor.
În plus s-a mărit volumul rezervorului lucru care ar trebui să ajute atunci când lucrurile se încing. Un inel din oţel a fost adăugat în jurul pistoanelor pentru a le ajuta să alunece mai uşor. Înainte era bachelită, material foarte bun pentru izolarea căldurii însă mişcarea nu era lină. Aşadar bachelita e folosită acum doar în centrul pistonului.
Preţul este de 149,99 $ / roată cu discuri de 140 sau 160mm. Culorile sunt negru sau argintiu.
Versiunea camuflată a frânelor Spyke, varianta de munte a frânelor mecanice dual-pull Spyre şi care includ o protecţie împotriva noroiului şi prafului, au o nouă culoare, iar livrările ar trebui să înceapă la final de an. Preţul este de 99$ / roată şi includ discuri de 160 sau 180mm. Discuri de 140 sau 203 sunt disponibile separat. Manete asortate de frână sunt disponibile separat tot la vânzare. Sunt complet din aluminiu, iar greutatea este de 156g / set.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii