Categorii: Biciclete de munte

Push Industries reinventează suspensia cu noul shock ELEVENSIX

În gama de suspensii spate de 140-165mm majoritatea bicicletelor pentru enduro vin cu shock-uri pe aer. Push Industries a creat însă o suspensie care, deşi este ceva mai grea, promite să ofere mult mai multă performanţă spatelui bicicletei tale. Greutatea măsoară 835g pentru varianta ce se poate instala pe un Santa Cruz Nomad. Nu putem compara acest shock cu ce este pe piaţă întrucât acesta nu doreşte să înlocuiască suspensii pe aer precum Monarch Debonair sau Fox Float X ambele având sub 500g.

Bicicletele ce dispun de această cursă spate de 140-165mm sunt în ziua de azi împinse de utilizatori de multe ori peste limită, shock-ul pe aer pur şi simplu nemaifăcând faţă. Telul companiei nu a fost să concureze cu greutatea unui shock pe aer. Noile shock-uri Push Industries vor concura cu suspensii precum Double Barrel Coil sau Fox RC4.

La majoritatea shock-urilor normale există un comutator care îl trece din setarea mai fermă în cea mai puţin fermă însă schimbarea are loc în cadrul aceluiaşi circuit al uleiului. Aşadar de cele mai multe ori tot ce se obţine este un compromis între obţinerea celor două setări la un nivel complet optimizat pentru pedalare sau mers la vale. La ELEVENSIX comutatorul face schimbarea între două circuite de compresie complet separate fiecare fiind reglat special pentru urcare sau coborâre. În plus fiecare circuit are controale şi pentru revenire rapidă şi pentru revenire lentă permiţându-ţi astfel să reglezi cu adevărat shock-ul aşa cum vrei. Nu în ultimul rând totul este la exterior, nu ai nevoie de scule.

Împreună cu performanţa de excepţie pe care o vei obţine de la acest shock vine şi preţul. ELEVENSIX costa 1.200 $ făcându-l unul din cele mai scumpe de pe piaţă. Compania nu are de gând să extindă producţia şi la shock-urile pe aer întrucât consideră această piaţă destul de saturată.

Lista bicicletelor cu care acest shock este compatibil:

Santa Cruz Nomad 27.5
Pivot Mach 6
Yeti SB66
Yeti SB6C
Niner WFO
Ibis Mojo HD
Banshee Rune

Lista pentru compatibilitate la biciclete viitoare

Santa Cruz Bronson
Intense Tracer 275
Ibis Mojo HD3
Giant Reign 275
Specialized Enduro 29
Transition Patrol
Knolly Chilcotin
Norco Range
Trek Slash

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma