Concursurile sunt ocazii perfecte pentru încercarea noilor echipamente când vine vorba de utilizarea lor la capacitate maximă. Este și situația noului prototip de frâne pentru downhill TRP Quadiem pe care Aaron Gwin le-a avut instalate pe bicicleta la Cupă Mondială. Noile frâne par ca împrumută mult de la cele existente Quadiem SL, dar dispun de un etrier mai suplu ce oferă răcire mai bună.
Prototipul frânelor TRP cu patru pistoane folosește aceeași arhitectură utilizată la actualul model Quadiem SL. Totuși cele două părți ale etrierului par a fi mult prelucrate pentru a menține o greutate mai mică. În plus există o serie de caneluri care par a avea rolul unui radiator de răcire. În plus se vede că destul de mult material a fost eliminat din partea de sus, iar fereastra plăcuțelor de frână a fost deschisă, toate pentru a îmbunătăți răcirea și micșora greutatea.
La ghidon corpul pistonului este unul standard TRP Quadiem SL. Gwin preferă o manetă mai lungă și mai plată. Din acest motiv maneta din carbon a acestor frâne Quadiem SL a fost înlocuită cu una personalizată din aluminiu. Aceasta manetă “custom” din aluminiu este de fapt disponibilă acum pe piață pentru cei care vor să frâneze la fel ca liderul de Cupă Mondială. TRP a adaptat maneta modelului Slate XC, care este mai lungă și mai dreaptă, pentru a se potrivi la corpul Quadiem.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…