Categorii: Biciclete de munte

GERMAN:A lansează furca inversă pentru fat bike şi display-ul integrat pentru e-bike

Noua furcă German:A Flame este creată bazându-se pe tehnologia pe care deja compania o are, împrumutând componentele de la furca de 130mm pentru roata de 26 inch şi limitând-o la o cursă de 100mm.

Furca dispune de un butuc faţă 142mm şi poate suporta o anvelopa de maxim 26 x 4.0. În partea de sus se află butonul pentru reglarea cursei, reglaj pe care îl găseşti pe toate furcile German:A. Tot ce trebuie să faci pentru a modifica cursa este să-ţi laşi greutatea pe furcă în timp ce apeşi butonul. Acolo unde vrei să te opreşti dai drumul butonului, iar furca va funcţiona normal la noua cursă acum mai mică. Preţul este de 1.100 euro, cu 100 euro mai mult decât varianta cu lăţime standard pentru coroană.

Furcile Flame pot fi folosite atât pe vechile cadre cu headtube drept cât şi pe cele conice, fără să fie nevoie de nici un adaptor.

Lansată anul trecut noua furcă dual crown pentru downhill Revo a primit şi ea îmbunătăţiri. La interiorul ţevilor superioare montanţii îşi schimbă forma ajungând să semene cu o lacrimă. Acest lucru e necesar pentru a preveni răsucirea şi reduce tensiunea asupra axului. Furca dispune în partea dreaptă de un buton pentru reglarea cursei şi foloseşte aceeaşi ţeavă conică  steerer pentru a se potrivi pe orice cadru.

Nou în ofertă este versiunea pentru bicicletele electrice care, sinceri să fim, sunt din ce în ce mai răspândite. În imagine ghidonul integrat nu este instalat însă acesta se potriveşte cu furcile dual crown lucru care permite ca secţiunea centrală a furcii să fie folosită şi pe post de display electronic.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma