Noua furcă German:A Flame este creată bazându-se pe tehnologia pe care deja compania o are, împrumutând componentele de la furca de 130mm pentru roata de 26 inch şi limitând-o la o cursă de 100mm.
Furca dispune de un butuc faţă 142mm şi poate suporta o anvelopa de maxim 26 x 4.0. În partea de sus se află butonul pentru reglarea cursei, reglaj pe care îl găseşti pe toate furcile German:A. Tot ce trebuie să faci pentru a modifica cursa este să-ţi laşi greutatea pe furcă în timp ce apeşi butonul. Acolo unde vrei să te opreşti dai drumul butonului, iar furca va funcţiona normal la noua cursă acum mai mică. Preţul este de 1.100 euro, cu 100 euro mai mult decât varianta cu lăţime standard pentru coroană.
Furcile Flame pot fi folosite atât pe vechile cadre cu headtube drept cât şi pe cele conice, fără să fie nevoie de nici un adaptor.
Lansată anul trecut noua furcă dual crown pentru downhill Revo a primit şi ea îmbunătăţiri. La interiorul ţevilor superioare montanţii îşi schimbă forma ajungând să semene cu o lacrimă. Acest lucru e necesar pentru a preveni răsucirea şi reduce tensiunea asupra axului. Furca dispune în partea dreaptă de un buton pentru reglarea cursei şi foloseşte aceeaşi ţeavă conică steerer pentru a se potrivi pe orice cadru.
Nou în ofertă este versiunea pentru bicicletele electrice care, sinceri să fim, sunt din ce în ce mai răspândite. În imagine ghidonul integrat nu este instalat însă acesta se potriveşte cu furcile dual crown lucru care permite ca secţiunea centrală a furcii să fie folosită şi pe post de display electronic.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…