Încă de la începuturile MTB-ului modern din România, Maxxis a intrat pe piaţa locală şi, acum 10-15 ani, era prima alegere pentru mulţi dintre noi. Cine a pedalat în perioada aceea cu siguranţă este familiar cu modelele clasice de anvelope de la Maxxis: High Roller, Larsen TT, Medusa sunt modele care au supravieţuit aproape neschimbate până în ziua de azi, o dovadă a calităţii şi performanţei lor.
Larsen TT a fost alegerea principală a orcărui racer pe vremea aceea, moda fiind cu cauciucuri cât mai înguste şi umflate foarte tare, astfel că modelul 26×1.9 pe roata din spate era un semn sigur că ai de-a face cu un împătimit al vitezei….
Anul acesta, Maxxis aduce o versiune nouă, care păstrează ideea iniţială de crampoane multe şi mici centrale care să ofere atât tracţiune de excepţie cât şi rezistenţă mică la înaintare, dar face mici îmbunătăţiri a acestui profil pentru a mări tracţiunea, a micşora şi mai mult rezistenţa la înaintare, a oferi performanţe mărite pe noroi şi rezistenţă sporită la pene.
Noul profil Race TT
O primă modificare suferită este la nivelul şanţurilor de pe crampoane. Race TT are acum şanţuri pe crampoanele de tranziţie, pentru a asigura o tracţiune mărită în linie dreaptă, iar şanţurile de pe crampoanele laterale de pe modelul vechi au fost răsucite 90 de grade pentru a oferi aderenţă mărită în viraje.
Chiar dacă mărirea numărului de crampoane pare a aduce mai mult material şi o greutate mărită, situaţia stă invers, şanţurile dintre rândurile de crampoane fiind mai late, acest lucru permiţând o funcţionare îmbunătăţită în noroi şi pe teren ud.
Informaţii preluate de pe bikerumour.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…