Încă de la începuturile MTB-ului modern din România, Maxxis a intrat pe piaţa locală şi, acum 10-15 ani, era prima alegere pentru mulţi dintre noi. Cine a pedalat în perioada aceea cu siguranţă este familiar cu modelele clasice de anvelope de la Maxxis: High Roller, Larsen TT, Medusa sunt modele care au supravieţuit aproape neschimbate până în ziua de azi, o dovadă a calităţii şi performanţei lor.
Larsen TT a fost alegerea principală a orcărui racer pe vremea aceea, moda fiind cu cauciucuri cât mai înguste şi umflate foarte tare, astfel că modelul 26×1.9 pe roata din spate era un semn sigur că ai de-a face cu un împătimit al vitezei….
Anul acesta, Maxxis aduce o versiune nouă, care păstrează ideea iniţială de crampoane multe şi mici centrale care să ofere atât tracţiune de excepţie cât şi rezistenţă mică la înaintare, dar face mici îmbunătăţiri a acestui profil pentru a mări tracţiunea, a micşora şi mai mult rezistenţa la înaintare, a oferi performanţe mărite pe noroi şi rezistenţă sporită la pene.
Noul profil Race TT
O primă modificare suferită este la nivelul şanţurilor de pe crampoane. Race TT are acum şanţuri pe crampoanele de tranziţie, pentru a asigura o tracţiune mărită în linie dreaptă, iar şanţurile de pe crampoanele laterale de pe modelul vechi au fost răsucite 90 de grade pentru a oferi aderenţă mărită în viraje.
Chiar dacă mărirea numărului de crampoane pare a aduce mai mult material şi o greutate mărită, situaţia stă invers, şanţurile dintre rândurile de crampoane fiind mai late, acest lucru permiţând o funcţionare îmbunătăţită în noroi şi pe teren ud.
Informaţii preluate de pe bikerumour.com
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…