Compania care a adaptat manetele de schimbătoare pentru cursierele de ciclocros, astfel încât o eventuală avarie să nu păgubească așa tare bugetul, se dezvoltă. Retroshift devine Gevenalle, dar manetele CX1 și CX2 rămân neschimbate, compania aducând însă o modificare în ceea ce privelte caseta de pinioane.
Manetele CX1 (doar pentru schimbător de spate) și CX2 (pentru ambele schimbătoare) sunt legate în varianta standard cu frâne pe disc, cu rotoare de 140mm sau 160mm, dar Gevenalle are pregătită o gamă destul de cuprinzătoare de variații ale acestui sistem pe care l-au dezvoltat. Însă partea și mai bună este că înlocuirea produsului avariat în urma unei căzături sau reparațiile vor costa, ca și până acum, invariabil, 75$. Cele mai performante dintre modele, adică manetele CX H, pentru frâne hidraulice pe disc, sunt făcute pentru 11 viteze, dar pot rula la fel de bine, la fel ca restul din gamă, și cu casete de 9 sau 10 pinioane.
Gevenalle a mai strecurat o noutate prin adaptorul de casetă HOUP. Acesta poate fi folosit doar renunțând la cel mai mic pinion și se montează, ca distanțier, între casetă și flanșa butucului. Astfel, se mărește distanța dintre cel mai mare pinion al casetei și corpul butuc-spițe, făcând mai dificilă acumularea noroiului acolo.
Gevenalle Cassette Spacer (HOUP) install from Gevenalle on Vimeo.
Sursa: Gevenalle
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…