Magura lansează discuri de 220 mm și noile frâne puternice eSTOP

Oprirea bicicletei nu mai e o problemă, indiferent de situație, cu noile produse Magura. Chiar dacă frânele lor au fost mereu în topul performanțelor, pentru cei ce vor și mai multă putere de frânare va exista în curând o nouă opțiune!

Pentru prima dată Magura va oferi o versiune de 220 mm a discului lor MDR-P de înaltă performanță. Magura spune că discul de 220 mm oferă o forță de frânare cu 10% mai mare și o uzură a plăcuțelor cu 15% mai mică la aceiași forță de apăsare. Discul este format din două bucăți ce folosesc Dovetail Interlink Technology despre care se spune că e superioară discurilor clasice din 2 bucăți deoarece discul este tensionat echilibrat peste tot, nu doar la șuruburi. Din acest motiv discul e mai rigid și oferă o disipare mai bună a căldurii, acestea fiind practic motivele pentru care cineva folosește discuri de 200-220 mm.

Magura introduce și noua frână MDR-C optimizată pentru folosirea pe e-bike-uri, cu o zonă centrală rigidă cu rolul de a reduce vibrațiile. Aceasta reduce zgomotul în timp ce materialul suplimentar ajută la disiparea căldurii și la stabilitate. Ambele discuri par să aibă loc de prindere pentru magneții folosiți de multe sisteme de asistență electrică.

MDR-C: 162 g (180 mm), 222 g (203 mm) – Disponibilă acum
MDR-P: 216 g (203 mm), 241 g (220 mm) – Disponibilă din toamna 2019

Tehnic, cele două discuri fac parte din grupul de componente Magura eSTOP ce include mai multe lucruri adaptate pentru bicicletele electrice. Bicicletele mai grele și cu viteze medii mai mari au nevoie de putere de frânare mai mare iar Magura a venit cu soluția.

eSTOP include două noi modele de frână, MT5eSTOP cu 4 pistoane și MTB4 eSTOP cu 2 pistoane.

Un alt element interesant al noilor frâne eSTOP sunt plăcuțele organice SPORT. Acestea se situează între gamele CONFORT și PERFORMANCE și oferă un echilibru bun între puterea de frânare, rezistență și zgomot scăzut. Plăcuțele sunt disponibile în variantele 7.S și 8.S pentru a se potrivi atât cu etrierul cu 2 pistoane cât și cu cel cu 4 pistoane.

Frânele MT5 și MT4 sunt de acum disponibile în varianta eSTOP incluzând plăcuțele SPORT și discurile MDR, dar va fi disponibil și un kit de upgrade a frânelor existente la varianta eSTOP pentru a fi folosite pe ebike-uri și oriunde e nevoie de o putere mai mare de frânare.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma