Categorii: Gravel bikeNoutati

Litespeed a lansat noul gravel bike din titan Watia

După o pauză de lansări de produse noi, Litespeed a prezentat un nou gravel bike. Acesta se numește Watia, nume inspirat de Watia Creek, zonă perfectă de gravel bike din Tennessee, USA.

Folosind titan 3AL/2.5V fabricat în SUA, Litespeed utilizează metodele proprii de producție și modelare la rece pentru a obține un cadru cu rigiditatea, flexarea și amortizarea dorite. Rezultatul e un cadru cu greutatea de 1565 g în mărimea M, cu durabilitatea și calitatea rulării specifice titanului și cu spațiu pentru anvelope de 700c x 45 mm sau 650b x 53 mm.

Cadrul vine cu două tipuri de rutare a cablurilor, la alegere. Cei ce preferă întreținerea ușoară pot alege cablurile rutate la exterior și un preț ceva mai mic. Cei ce doresc un aspect curat și cabluri protejate rutate prin interior au și această variantă. Sunt disponibile două variante diferite ale cadrului Watia, pentru ambele preferințe.

Ambele cadre au monobloc PF30, dar cei ce doresc unul filetat pot opta pentru standardul T47 la un preț suplimentar de 250$.

Zona plată din spatele monoblocului e cheia spațiului generos pentru anvelope și foi fără a fi nevoie de un design cu chainstay-uri coborâte.

Cadrul are standard prinderi de aripi și trei suporturi de bidon, altele putând fi adăugate opțional. Prinderile de portbagaj costă 95$ iar cele pe toptube încă 55$.

Cadrul este oferit, după cum se vede, cu multe opțiuni. Furca standard Litespeed din carbon oferă prinderi pentru aripi, însă pentru cei ce vor și prinderi de bagaje e disponibilă o furcă specială pentru un preț suplimentar de 45$. Pentru încă 109$ e disponibilă o furcă din seria ENVE G.

Cadrul e compatibil cu transmisii 1x sau 2x și folosește prindere standard cu colier pentru schimbătorul față. Alte detalii includ ax thru 12×100 mm în față și 12×142 mm în spate și compatibilitate cu discuri de minim 160 mm.

Bicicleta e deja disponibilă și are chiar și o reducere, opțiunea pentru grafică gravată direct pe cadru în loc de autocolant fiind gratuită. Mai multe detalii găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma