Rutierii echipei Francaise des Jeux au primit toată susținerea furnizorului lor de biciclete Lapierre, care după cursiera aero Aircode, lansează un model de anduranță, denumit Pulsium.
În principal, cursiera cu care rutierii echipei cu trifoi cu patru foi vor căuta victoriile nu se abate de la norma cursierelor de anduranță. Head tube-ul, down tube-ul și chain stay-ul sunt supradimensionate, și cel din urmă și mai lung, pentru a absorbi din vibrații pe cât posibil, însă Pulsium reprezintă și contribuția proprie a Lapierre la acest segment.
Producătorul francez apelează și acesta la inserția de elastomer care mai „înghite” din vibrații însă, oarecum similar abordării celor de la Trek, o plasează la joncțiunea top tube-ului cu cu a seat tube-ului. Chiar dacă aduce cu mecanismul de decuplare a celor două țevi brevetat de Trek, IsoSpeed, principiul nu este similar și poate fi considerat, în parte, și un experiment privind amplasarea elastomerului, după ce mai mulți producători s-au concentrat doar pe optimizarea seat stay-ului. Sistemul poate fi observat și în poza de mai sus (bucata mică și neagră, aflată chiar înainte de seat tube)
Și cealaltă trăsătură care s-ar putea dovedi interesant de urmărit și cu un potențial mare în spiritul confortului pe care îl predică cursierele de anduranță este posibilitatea de a monta anvelope late. Late de 32mm mai exact, marcând astfel cel mai generos asemenea spațiu disponibil momentan pentru cursiere.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…