Sistemul a fost creat pentru a funcționa cu butucul Rohloff Speedhub 500/14 cu 14 viteze interne și o gamă de rapoarte impresionantă de 526%, mai mare chiar decât a noilor SRAM Eagle. Dacă se adaugă întreținerea foarte rară de care au nevoie și eficiența mult lăudată, rezultă un pachet extrem de interesant. Sistemul actual e proiectat să se integreze pe magistrala CAN-Bus cu transmisia electronică BOsch, astfel că motorul se va sincroniza cu treptele de viteză pentru a evita să aplice prea mare cuplu în momentul schimbării treptei. De asemenea, treapta de viteză aleasă va fi afișată pe sistemele de control Intuvia și Nyon.
Momentan nu există un preț anunțat, sistemul fiind disponibil doar pe biciclete complete începând din această toamnă.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…