Categorii: Industrie

Goodyear ridică ștacheta anvelopelor de șosea cu noile modele de top Eagle F1

La începutul lui 2018 Goodyear lansa o gamă întreagă de anvelope pentru șosea, gravel, cross cuntry și enduro/downhill. Astăzi producătorul a anunțat noile Goodyear Eagle F1 and F1 SuperSport, care promit o opțiune “Ultra High Performance”.

La noile Eagle F1 suprafața de contact cu asfaltul este alcătuită din cele mai noi materiale de pe piață și anume Grafen și Siliciu. Acestea oferă aderanță bună și pe ud și pe uscat, având în același timp și viteză mare de rulare. Aceste substanțe sunt înglobate în cauciucul natural – care nu dezvoltă crăpături în timp și nu se usucă, și în cauciucul sintetic – care are o rezistență mică la înaintare.

La exterior diferența dintre F1 normal și F1 SuperSport constă în acele mici caneluri prezente pe suprafața modelului F1. Rolul lor este să ofere aderență mai bună și pentru a ajuta apa să fie eliminată mai eficient dacă începe să plouă în timpul turei tale. Însă diferența principală se află la inteior.

Varianta standard Eagle este tubeless ready, dispune de o țesătura mai deasă a carcasei caucicului și sunt mai robuste. Asta le face să fie mai bune la antrenamente și chiar pentru a fi folosite la bicicletele electrice de șosea.

Noile variante F1 și F1 SuperSport renunță la surplusul de cauciuc, ceea ce înseamnă că nu sunt tubeless. De asemenea, sunt optimizate pentru jante de 17 mm spre deosebire de varianta standard Eagle care esta gândită pentru jantele de 19 mm. Toate astea înseamnă că noile anvelope devin mai ușoare.

Noile F1 vin cu carcasă ce dispune de construcție cu 120 tpi și protecție R:Shield la pană. Pentru F1 protecția este puțin mai lată, iar cauciucul de deasupra este doar puțin mai gros față de SuperSport, având de asemenea și acele caneluri suplimentare. La acesta din urmă protecția antipană este mai îngustă, iar centrul este slick, pentru a oferi cea mai mare viteză posibilă. Aceste SuperSport sunt gândite să fie folosite exclusiv la concursuri.

Prețurile anunțate sunt de 50-55 euro, iar pe piață vor fi disponibile începând cu primul sfert al lui 2020. Aceste anvelope sunt primele construite în noua fabrică din Taiwan, iar Goodyear spune că urmează și alte modele în curând.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

4 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

4 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

4 zile in urma