Materialele din industria bicicletei au venit mereu din lumea aviaţiei. Fibrele de carbon, titanul sau aluminiul, materiale uşoare şi rezistente, au fost folosite iniţial în aviaţie şi au ajuns apoi şi în lumea bicicletelor.
După cum se poate vedea în film, Microlattice poate fi produs să fie în acelaşi timp foarte rezistent şi foate uşor, ba chiar şi flexibil, asemănător cu proprietăţile pentru care iubim carbonul. Ar fi o posibilitate ca în viitor bicicletele să nu mai folosească tuburi pentru cadru, ci bare pline create de exemplu din Microlattice cu o greutate, rigiditate şi amortizare a vibraţiilor incredibilă. Viitorul oricum este greu de intuit…
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…