După ce de mai bine de un an de zile Brigada Rutieră a început să verifice starea de viabilitate a pistelor pentru bicicliști din București, zilele acestea OPTAR a avut curiozitatea să numere kilometrii de piste constatate de poliție ca fiind ilegale. Rezultatul? O sută de kilometri!
Și în procente cifra este rotundă: 100% din traseele verificate de Brigada Rutieră București s-a constatat că au fost recepționate ilegal. Prin semnarea documentului de recepție a pistelor, Administrația Străzilor București (ASB) a acoperit greșelile de proiectare și pe cele de construcție și astfel a aprobat plata ilegală a pistelor periculoase din București.
Pentru a atrage atenția asupra problemelor, OPTAR invită bucureștenii pe 27 octombrie 2012, la ora 10.30 în Piața Constituției să își strige în stradă revendicările legate de situația în care se află infrastructura pentru biciclete din Capitală.
Va fi un marș pe biciclete unde sunt așteptați toți cei care își dau seama că din cauza lipsei unei alternative viabile la transportul cu autoturismul numărul de mașini înmatriculate în București a crescut de 12 ori în ultimii 20 de ani. Din fericire, cei mai mulți dintre șoferi demonstrează că sunt conștienți de faptul că măsurile de încurajare a traficului auto duc la mărirea numărului de mașini și implicit la blocarea orașului în orele de vârf. De aceea este nevoie ca bucureștenii să aibă alternative viabile de transport: trotuare libere, transport public eficient și piste pentru bicicliști.
Mai multe detalii despre eveniment poți găsi pe site-ul optar.ro.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Poza e edificatoare. Cu toate astea pot spune ca orice pista care e pe trotuar e un potential pericol. Disciplinarea pietonilor e de durata si nu e asigurata de 2 linii galbene.
Cunosc statia de mai sus. Foarte bine chiar. Initial a fost facuta pista de biciclete. Dupa cateva luni a fost montata statia de autobuz. Si gata prostia. Aproape acelasi lucru se intampla pe partea cealalta a strazii.
Pe respectivele fise de receptie trebuie sa fie numele unei/unor persoane fizice autorizate. Nu semnatura ASB. De ce nu sunt luate acele persoane la intrebari?