Suntem în plin sezon de pedalat pe trainer iar această activitate este foarte dăunătoare pentru anvelope… Trainerele clasice uzează foarte repede anvelopa spate datorită faptului că rola este presată puternic de aceasta pentru a evita alunecările iar frecarea are mereu loc în același punct de pe centru. Există astfel puține opțiuni: fie ne obișnuim cu ideea că anvelopele se uzează și le înlocuim în primăvară, fie montăm anvelope vechi pe o roată de rezervă sau folosim o anvelopă specială de trainer care oferă aderență mai bună pe rolă, dar costă destul de mult.
Banda este disponibilă în role de 20 m la prețul de 12.95 USD, fiecare rolă oferind între 40 și 80 de ore de protecție, ceea ce înseamnă practic cam 10 aplicări care vor ține fiecare între 4 și 8 ore, în funcție de presiunea din anvelopă și de puterea aplicată. Evident, cu cât puterea și presiunea sunt mai mari, cu atât banda se va uza mai repede. Dacă este îndepărtată în timp util, banda nu va lăsa reziduuri pe anvelope, acestea putând fi folosite imediat după aceea pe șosea.
Evident, ideea e interesantă și cine dorește ar putea să încerce și cu alte benzi disponibile mai ușor pe piață, dar pe riscul său propriu.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…