Categorii: CursiereNoutati

Heroin: cursiera exclusivistă!

Marca de biciclete Heroin a fost creată de un om de afaceri francez, ciclist pasionat, împreună cu un inginer specializat în producția de biciclete performante. Ideea a fost de a produce bicicleta perfectă, care beneficiază de ultimele tehnologii în prelucrarea carbonului, tehnologie aero, un aspect deosebit… iar rezultatul a fost o bicicletă ce oferă o experiență fără de care nu mai poți trăi, de unde a venit și ideea numelui. Bicicleta este produsă în serie limitată, proiectată în Franța și fabricată în Italia.

Pentru că se dorește să fie performantă, Heroin pleacă de la un cadru cu un raport rigiditate/greutate foarte bun, fabricat în Italia din fibre high modulus printr-o combinație de tehnologie monococă și din tuburi mufate.

Pentru a obține rezultate bune în tunelul aerodinamic, bicicleta combină forme unice ale tuburilor în zona frontală și o textură de fagure ce se regăsește pe suprafețele în contact direct cu curentul de aer. Aceste adâncituri sparg curenții de aer, sistem folosit de câțiva ani și la roțile Zipp. Rezultatul este o reducere a frânării aerodinamice cu 10%.

Profilul bicicletei nu e mult diferit de modelele performante ale mărcilor consacrate și include seatstay-uri un pic coborâte și o tijă de șa integrată. Furca spate este subțire în zona dropout-urilor pentru a maximiza confortul, în timp ce chainstay-urile sunt cu un profil pătrat și, împreună cu monoblocul integrat, oferă o rigiditate foarte bună și un transfer excelent al puterii. Furca și pipa sunt integrate iar cadrul are o greutate anunțată de 750 g în mărimea M.

Nu este declarată greutatea furcii, dar aceasta are brațe drepte care au niște orificii originale în dreptul jantelor, acestea având rolul de a ușura transferul aerului în zona jantelor.

Nu doar cadrul și furca ci și pipa și ghidonul sunt producție proprie. Tija de șa este dreaptă și cu prindere cu două șuruburi. Ghidonul și pipa sunt semi-integrate și nu au șuruburi în zona frontală, dar nu se pierde nimic din posibilitățile de reglaj. Ghidonul este compact iar zona de sus este plată, există canale de rutare internă a cablurilor iar acestea nu ies practic la suprafață în zona din față a bicicletei, excepție făcând cel al frânei din față.

Roțile sunt de asemenea producție proprie, folosind aceleași forme ale suprafeței aerodinamice ca tuburile cadrului. Jantele din carbon high modulus au o suprafață specială de frânare și sunt legate de butucii ușori din aluminiu cu 20/24 de spițe CX-Ray.

Bicicleta este disponibilă în 5 mărimi și se va produce în maxim 349 de exemplare, produse pentru fiecare ciclist în parte. Fiecare cadru este produs și adaptat greutății și tipului de pedalat al cumpărătorului și vor fi numerotate individual, având garanție pe viață. Timpul de livrare este de aproximativ o lună. Bicicleta e echipată cu componente Shimano Dura-Ace Di2 inclusiv pedale, angrenaj Rotor InPower și anvelope Hutchinson Fusion, greutatea totală fiind sub 6.5 kg. Heroin se poate livra oriunde în lume, prețul fiind pe măsură: 14.500 Euro!

Pentru mai multe informații sau comenzi accesați pagina producătorului.

Informații preluate de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma