Elementele definitorii pentru conceptul de vintage sunt teava superioara a cadrului cu o grosime generoasa, care imita perfect rezervorul de benzina al unei motociclete. Apoi este ghidonul foarte lat, pozitionat spre biciclcist, oferindu-i acestuia o pozitie pe cat de confortabila pe atat de clasica. Aripile bicicletei se incadreaza perfect in profilul vintage, fiind foarte apropiate de anvelope si beneficiind de o latime mai mare catre baza acestora. Nu in ultimul rand trebuie mentionat farul, care aduce cu cele montate pentru motocicletele utilizate in timpul razboiului.
Saua foarte lata va contribui din plin la confortul tau si se asorteaza perfect cu mansoanle de aceeasi culoare. Iar daca pina acum am prezentat doar aspectele vintage ale Hudson-ului, trebuie sa trecem si la cele moderne : cadrul este construit cu tevi din aluminiu, butucul spate are 7 viteze integrate si provine de la Shimano, angrenajul este furnizat de Truvativ iar anvelopele provin de la Schwalbe, modelul Fat Frank.
Suntem de parere ca Hudson-ul este oferit cu un cost cat se poate de corect, raportandu-l la dotarile si aspectul sau : 949 de euro. Este oferit intr-o singura dimensiune a cadrului, de 43 cm si in mai multe culori vintage : negru, gri si galben. Bicicleta poate fi achizitionata direct online de pe site-ul producatorului : hawkclassic.com.
via | Hawk Classic
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii