Elementele definitorii pentru conceptul de vintage sunt teava superioara a cadrului cu o grosime generoasa, care imita perfect rezervorul de benzina al unei motociclete. Apoi este ghidonul foarte lat, pozitionat spre biciclcist, oferindu-i acestuia o pozitie pe cat de confortabila pe atat de clasica. Aripile bicicletei se incadreaza perfect in profilul vintage, fiind foarte apropiate de anvelope si beneficiind de o latime mai mare catre baza acestora. Nu in ultimul rand trebuie mentionat farul, care aduce cu cele montate pentru motocicletele utilizate in timpul razboiului.
Saua foarte lata va contribui din plin la confortul tau si se asorteaza perfect cu mansoanle de aceeasi culoare. Iar daca pina acum am prezentat doar aspectele vintage ale Hudson-ului, trebuie sa trecem si la cele moderne : cadrul este construit cu tevi din aluminiu, butucul spate are 7 viteze integrate si provine de la Shimano, angrenajul este furnizat de Truvativ iar anvelopele provin de la Schwalbe, modelul Fat Frank.
Suntem de parere ca Hudson-ul este oferit cu un cost cat se poate de corect, raportandu-l la dotarile si aspectul sau : 949 de euro. Este oferit intr-o singura dimensiune a cadrului, de 43 cm si in mai multe culori vintage : negru, gri si galben. Bicicleta poate fi achizitionata direct online de pe site-ul producatorului : hawkclassic.com.
via | Hawk Classic
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii