Vittoria Terreno Zero este o anvelopă cu un centru lin în timp ce modelul Vittoria Terreno Dry are un profil “palpabil” dintr-un capăt în celălalt al anvelopei. Greutatea anunțată pentru varianta Dry de 650×47 este de 550 g. Toate variantele Terreno vor avea în alcătuire cauciucul special Graphene de la Vittoria, material care mărește aderența și durata de viață a anvelopei.
Modelul Terreno Zero este anunțat de Vittoria drept ideal pentru teren uscat și ferm și nepotrivit pentru noroi sau zăpadă.
Vittoria Terreno Dry pe de altă parte, dispune de centru cu profil înălțat ce se termină spre margini cu proeminențe mai ridicate. Rolul acestora este ca anvelopa să țină mai bine pe viraje. Designul profilului înălțat face ca anvelopa să fie foarte rapidă oferind în același timp și suficientă aderență la frânare și viraje. Modelul Dry, asa cum si numele spune, este gandit sa functioneze la capacitate maximă în condiții de teren uscat.
Tutuși, unii cicliști profesioniști folosesc aceste anvelope și pentru condițiile de iarnă. Dovadă că Terreno Dry funcționează și pe teren înghețat este ratingul foarte bun dat de Vittoria.
importator Vittoria în România – Moș Ion Roată
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…