Categorii: Generale

Spaniolul Toni Ferreiro se alatură echipei enduro Merida

Unul din țelurile Merida pentru 2017 a fost oferirea unei biciclete de Enduro gata de concurs așa cum este scoasă din cutie. Recent Merida a anunțat că țelul a fost atins odată cu lansarea noii One-Sixty. Cum bicicleta a devenit reală era nevoie acum de un rider capabil să o folosească la maxim și, de ce nu, chiar să o urce pe podiumuri. Cel ales a fost spaniolul Toni Ferreiro.

Toni deține la ora actuală trei titluri la downhill și două la enduro pentru Campionatul național spaniol la categoria elite. În plus el a obținut locul 27 la Enduro World Series în primul său an de participare. Adevăratul potențial l-a arătat când a obținut locul 12 la etapa din Chile și locul 4 în Argentina. La concursurile naționale și internaționale Toni va concura pe bicicleta de enduro Merida One-Sixty 8000. Debutul său a fost deja pe 18 și 19 februarie în Chile la Valparaiso.

Bicicleta este deja dovedită a fi una capabila. Testata de revistele MBR și Flow, noua Merida One-Sixty a obținut note excelente. Mulțumită cadrului față din carbon și triunghiului spate din aluminiu, cadrul cântărește doar 2,5 kg. Geometria super agresivă oferă țevi chain stay de 430 mm, un reach de 445 mm pentru cadrul mărime M și un unghi al furcii de 65,3 grade. Suspensiile sunt de 170 mm față (Rock Shox Lyrik RCT3 Air 170mm 27 boost TC) și 160 m spate (Rock Shox Super Deluxe RC3). Suspensia spate este mult îmbunătățită mulțumită sistemului Float Link pe care este instalată.

Restul echipării unei astfel de biciclete capabilă de podium este: schimbătoare Sram X01 Eagle 12s, pinioane Sram X01 EAGLE 10-50T, frâne Sram Guide, foaie Descendant Carbon Eagle 32t, chainguard MRP 1X TR, jante DT Swiss Spine EX 1501 ONE25 Boost, anvelope Continental Der Baron 2.4 Protjekt, ghidon și pipă Merida, tijă de șa reglabilă Rock Shox Reverb Stealth 30.9, șa Prologo Nago Evo X15. Greutate 13,42 kg.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

5 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma