Categorii: Generale

Roțile Syncros Silverton SL dintr-o bucată, devin mai late și mai ușoare

Syncros lansează noile roți Silverton SL, cu janta, spițe și butuci dintr-o singură bucată de carbon. În noua versiune, jantele sunt mai late, cu 30 mm lățime internă, și vor fi folosite de Nino Schurter, Kate Courtney și restul echipei Scott-SRAM la următoarele curse de Cupă Mondială.

Nino Schurter și Kate Courtney foloseau deja din 2019 roți cu lățime internă de 30 mm, de la DT Swiss, însă acum că și Syncros și-a lărgit gama de produse, întreaga echipă a trecut la roțile Syncros. Producătorul spune că noul mod de fabricație al roților oferă rigiditate laterală cu 30% mai mare și rigiditate torsională dublă. Și greutatea anunțată este, de asemenea, foarte mică, cu 1.280-1.300 g.

Faptul că Syncros a trecut la jantele hookless de 30 mm intern, poate fi în urma sugestiilor făcute de riderii Scott-SRAM Racing, care au prioritizat utilizarea presiunii joase în anvelopele Maxxis prototip, pe care le folosesc doar ei momentan. Acestea anvelope, cu o densitate a țesăturii carcasei de 170 tpi versus 120 cât au modelele destinate pieței largi, oferă echipei posibilitatea obținerii unei rezistențe mai mici la înaintare plus aderență mai bună, primită din partea anvelopelor de 2.4”.

În afară de lățimea mai mare a jantelor, restul roților Syncros Silverton SL este neschimbat. Avem in continuare spițe pretensionate din carbon, care traversează flanșele butucului pentru a se uni cu janta pe partea cealaltă. Plus componentele interne ale butucilor, furnizate în continuare de DT Swiss.

Syncros Silverton SL 30mm – preț și disponibilitate pe piață

Prețul oficial nu a fost încă anunțat, dar acesta ar putea fi similar cu modelul anterior, la 3.500 $. Pe piață vor fi introduse în vara 2021.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

5 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma