Syncros lansează noile roți Silverton SL, cu janta, spițe și butuci dintr-o singură bucată de carbon. În noua versiune, jantele sunt mai late, cu 30 mm lățime internă, și vor fi folosite de Nino Schurter, Kate Courtney și restul echipei Scott-SRAM la următoarele curse de Cupă Mondială.
Nino Schurter și Kate Courtney foloseau deja din 2019 roți cu lățime internă de 30 mm, de la DT Swiss, însă acum că și Syncros și-a lărgit gama de produse, întreaga echipă a trecut la roțile Syncros. Producătorul spune că noul mod de fabricație al roților oferă rigiditate laterală cu 30% mai mare și rigiditate torsională dublă. Și greutatea anunțată este, de asemenea, foarte mică, cu 1.280-1.300 g.
Faptul că Syncros a trecut la jantele hookless de 30 mm intern, poate fi în urma sugestiilor făcute de riderii Scott-SRAM Racing, care au prioritizat utilizarea presiunii joase în anvelopele Maxxis prototip, pe care le folosesc doar ei momentan. Acestea anvelope, cu o densitate a țesăturii carcasei de 170 tpi versus 120 cât au modelele destinate pieței largi, oferă echipei posibilitatea obținerii unei rezistențe mai mici la înaintare plus aderență mai bună, primită din partea anvelopelor de 2.4”.
În afară de lățimea mai mare a jantelor, restul roților Syncros Silverton SL este neschimbat. Avem in continuare spițe pretensionate din carbon, care traversează flanșele butucului pentru a se uni cu janta pe partea cealaltă. Plus componentele interne ale butucilor, furnizate în continuare de DT Swiss.
Prețul oficial nu a fost încă anunțat, dar acesta ar putea fi similar cu modelul anterior, la 3.500 $. Pe piață vor fi introduse în vara 2021.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…