Recent Ritchey a prezentat o parte din produsele sezonului 2016. Ritchey Timberwolf 2016 este un cadru creat de Tom Ritchey pentru prima dată în 1984 ca un răspuns la cererea din ce în ce mai mare pentru o bicicletă bună la toate. Treizeci de ani mai târziu Timberwolf este o bicicletă hardtail cu înclinaţii all-mountain care poate face faţă oricăror trasee, potrivit fabricantului.
Preţul recomandat pentru cadru este de 1.295,90 euro.
RITCHEY ASCENT 2016
– concepută pentru aventuri complete, pregătită să se monteze pe ea orice este nevoie
– head-tube integrat forjat şi frezat Ritchey de 1 1/8″
– furcă de CrMo proiectată de Ritchey, cu prinderi joase de portbagaj şi prinderi pentru aripi
– acceptă dimensiuni până la 27.5×2.1 (MTB) sau 700x40c (cross)
– headset inclus
– preţul setului cadru + furcă este de 1295.90 euro
Levierul RITCHEY BARKEEPER 2016
Este disponibil la bucată, la preţul de 16.10 euro.
ROŢILE RITCHEY SUPERLOGIC ZETA II
– jantă tubeless ready
– tratamentul LogiCote îmbunătăţeşte performanţa frânării şi rezistenţa jantei
– butuci Phantom Flange cu 20/24 de spiţe
– fabricate manual cu spiţe DT Aero Comp şi nipluri de aluminiu
– quick release-uri Ritchey forjate incluse
– 1391 grame (593 g faţă, 798 g spate)
– preţul unui set este de 1070.90 euro
ROŢILE RITCHEY WCS APEX 38 CLINCHER
Acestea sunt compatibile cu o mare varietate de configuraţii: frâne pe jantă sau pe disc, chiar şi cu noile axuri thru de 12 mm pe faţă. Roţile Apex vor funcţiona cu orice doar prin înlocuirea capetelor axului.
În timp ce ambele modele, disc şi non-disc, de Apex 38 clincher sunt tubeless ready şi împart dimensiunile OD/ID de 26/18.4 mm, asemănările se încheie aici. Jantele manufacturate de carbon sunt fabricate folosind ţesături speciale de carbon şi răşini selectate pentru a face faţă încălzirii în cele mai extreme condiţii. Dilema producătorilor de jante de carbon este cum să disipe căldura indusă de frânările lungi, jantele Ritchey au un sistem special de răşini şi materiale compozite optimizate pentru frânarea pe jantă pentru a elimina această problemă. Toate roţile din seria Apex sunt spiţate cu butucii de încredere Phantom Flange cu offset care măresc unghiul spiţelor mărind rezistenţa roţii.
Toate roţile trec prin teste riguroase cu ajutorul maşinii de test JOBST de producţie proprie. Aceasta simulează utilizarea reală în cele mai dificile condiţii pentru a asigura faptul că ele pot să poarte marca Ritchey.
– toţi butucii pe disc au spiţare duală 24/24H cu două flanşe forjate cu offset şi prinderi de disc Shimano Centerlock
– butucii pentru disc sunt compatibili în faţă cu ax QR9 standard sau cu ax thru de 12 sau 15 mm iar în spate fie cu QR9 standard, fie cu ax 142x12mm thru
– Apex 38 disc clincher au 1747 g (827 g faţa, 920 g spatele)
– Apex 38 road clincher au 1560 g (685 g faţa, 875 g spatele)
– preţul unui set este de 1727.90 Euro
Anvelopele Ritchey TRAIL BITE & DRIVE sunt urmaşele directe ale tehnologiilor lansate de Ritchey încă din 1984 când Tom Ritchey a fost primul să adapteze tehnologia folosită la anvelopele de şosea la cele de mtb prin introducerea unui TPI mai mare şi a unui cauciuc mai moale. Între timp a lansat şi prima anvelopă din lume cu profil special direcţional pentru ca mai târziu să producă primele anvelope de mtb cu profil special şi diferit pentru faţă şi spate.
Ritchey Bite – poete fi folosit pe faţă sau spate cu direcţie specifică de rotaţie. Ritchey Drive este doar pentru spate dispunând şi aceasta de direcţie specifică de rotaţie şi de un cauciuc mai moale pentru aderenţă mai bună. Lăţimea carcasei este de 57mm rezultând o anvelpă de 2.25. Caracteristica WCS încorporează în anvelope talonul tubeless ready şi cauciuc cu compuşi mai moi. Dimensiunile disponibile sunt de 29 sau 27,5 inch. Variantele de TPI sunt 120 pentru modelul WCS sau 30TPI pentru nivelul Comp. Bite şi Drive sunt dotate cu ranforsare StrongHold™ ce ţine dintr-o parte în cealaltă a carcasei (doar la modelul WCS).
Preţul recomandat este de 86,30 euro pentru mărime 29er şi 80,90 euro pentru 27,5 inch.
Anvelopele Ritchey WCS SHIELD CX TUBELESS READY pentru ciclocros au fost îmbunătăţite pentru 2016 cu un talon special care permite acum o presiune mai mică a roţii. Rezultatul se traduce printr-o stabilitate mai bună pe viraje şi confort sporit. Profilul redus oferă calităţi bune pentru orice fel de drum datorită aderenţei specifice. Protuberanţele de pe margini dispun de design VFZ pentru tracţiune consistentă indiferent de unghiul de înclinaţie al bicicletei.
Preţul recomandat este de 64,70 euro.
Anvelopa WCS Tom Slick 700x27c este originalul de la Ritchey. Dispune de caneluri adânci VFA™ pentru aderenţă sporita şi carcasa Stronghold. Anvelopele sunt bune de folosit mult după ce asfaltul s-a transformat în pietriş. Carcasa Stronghold este special gândită să reziste la tăieturi şi pene de cauciuc oferind în acelaşi timp posibilitatea folosirii unei presiuni mai mici fără riscul de pană. Carcasa are o densitate de 120 tpi în timp ce greutatea anvelopei este de 285 grame.
GHIDONUL INTEGRAT RITCHEY WCS CARBON SOLOSTREEM
– canal pentru cabluri în zona inferioară pentru un aspect curat
– prinderi pentru accesorii integrate
– carbon UD mat
– preţul este de 539.90 euro
Ritchey WCS Evomax este un ghidon pe care producătorul îl recomandă pentru mai multe tipuri de biciclete – fie că este vorba de drumuri pietruite, ciclocros sau pur şi simplu ture lungi. Noul ghidon are o degajare a dropurilor de 12 grade pentru a face mai mult loc mâinilor şi pentru a crea o pârghie mai mare în comparaţie cu un ghidon normal. Multitudinea de poziţii în care poţi ţine mâinile ajută la atenuarea amorţirilor care mai apar la mâini.
Preţul recomandat este de 107,90 euro.
Şi la pedale Ritchey stă bine pentru sezonul 2016 cu noile WCS Paradigm pentru XC şi Trail. Acestea au fost refăcute complet dispunând de un nou sistem de prindere a plăcuţei cu parte frontală fixă beneficiind în acelaşi timp şi de caracteristici foarte bune când terenul este plin de noroi. Sistemul de prindere pe ax a fost îmbunătăţit pentru a se mări durata de viaţă a rulmentului cu toate că înălţimea dintre plăcuţă şi ax a fost micşorată. În plus platforma mai mare îmbunătăţeşte stabilitatea.
Preţul recomandat este de 161,90 eur (XC) şi 183,50 euro (Trail).
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…