Categorii: Generale

Ghidonul cu suspensie Fasst Flexx, primește versiune din aluminiu, mai accesibilă

Americanii de la Fasst au lansat în 2019 un ghidon interesant, cu suspensie integrată, special pentru cei care consideră insuficientă suspensia furcii. Ghidonul dispune practic de elastomeri integrați care permit flexarea capetelor. În acest fel, mare parte din vibrațiile care au scăpat de furcă, vor fi acum filtrate de elastomerii din ghidon. Ghidonul este destinat în primul rând, pasionaților de enduro și downhill.

foto Cyclorise

Dacă modelul inițial era din carbon și destul de scump, noua versiune a ghidonului Fasst Flexx este acum din aluminiu, prețul rămânând în continuare destul de sus.

Te poți întreba însă, dacă un ghidon ce se îndoaie este o idee bună, având în vedere că pe potecă ai nevoie de multe ori, de precizie milimetrică. Aparent Fasst Co știe ce face, având în vedere că americanii produc astfel de ghidoane și pentru motocross.

foto Cyclorise

Ghidonul în sine nu este ușor. Versiunea din carbon avea 450 grame, în timp ce noua variantă din aluminiu are 550. Prin comparație, Nukeproof Horizon V2 cu prindere 35 mm, are o greutate anunțată de doar 290 grame. Dar nu are suspensie.

foto Cyclorise

Suspensia din ghidon funcționează cu doi elastomeri integrați în interior. Ghidonul vine cu patru seturi de elastomeri, de durități diferite, pentru a se potrivi fie greutății tale, fie stilului tău de dat.

foto Cyclorise

Noul ghidon Fasst Flexx din aluminiu este disponibil în variantele cu backsweep de 8° sau 12°, le prețul de 324,99 $, față de versiunea din carbon la prețul de 425 $. Cele patru seturi de elastomeri oferă duritățile: moale, mediu, dur și extra dur. Lățimile disponibile sunt de 800 mm pentru enduro și 810 pentru downhill.

În Europa, ghidonul Fasst Flexx este disponibil pentru comandă online din: Spania, Portugalia, Anglia, Olanda, Suedia, Elveția, Franța și Cehia.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma