În ciuda piedicilor pe care autoritățile publice le pun în calea unei dezvoltări durabile a orașelor, companiile private continuă promovarea unui mod sănătos de viață, unul care ajută la decongestionarea zonelor urbane.
De curând Carrefour România a pus la dispoziția angajaților 15 biciclete timp de o lună oferind drept motivație ore și zile libere celor care le foloseau pentru a se deplasa de acasă la locul de muncă de la Carrefour. În același timp au fost organizate și cursuri de mers pe bicicletă.
Ideea aparține Cristinei Damian, Employer Brand Responsible la Carrefour, care a dorit să sărbătorească într-un mod special Ziua Mediului. Proiectul rezultat s-a numit Semaine Enviro Week și a fost implementat cu ajutorul Asociației Green Revolution prin proiectul lor Bike2Work coordonat de Bogdan Ionete.
Concret Semaine Enviro Week oferă aceste biciclete timp de o luna angajaților care doresc să vină pedalând de acasă la locul de muncă. Cei care au făcut-o au putut pleca de la birou mai repede cu o oră. Dacă respectivii au repetat experiența de 3 ori pe săptămână, și-au putut lua o întreagă zi liberă.
Un asemenea proiect ai spune că va avea succes garantat însă nu a fost chiar așa. Rezultatele au fost oarecum sub așteptări. Nu toate cele 15 biciclete au fost folosite motivele fiind drumul prea lung și faptul că bicicletele nu erau chiar ușoare. Totuși au fost 15 persoane care au folosit aceste biciclete pentru drumul de acasă la serviciu și invers în timp ce 40 de persoane au participat la cursurile de pedalat.
Sursa: green-report.ro
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…