Fulcrum a lansat 2 seturi noi de roți race de XC și unul de enduro

Fulcrum și-a îmbogățit colecția de roți de top de MTB cu două noi modele din aluminiu Red Zone 5 și 7 destinate bicicletelor de XC cu suspensie cu cursă scurtă și trail dar și cu un model mai rezistent, Red Fire 5 enduro, suficient de rapid pe urcări dar extrem de rezistent pe coborâri.

Noile modele Red Zone 5 și Red Zone 7 intră în zona de jos a gamei Fulcrum de XC, dar acesta nu e neapărat un lucru negativ. Fulcrum spune despre ele că sunt modele de competiție de XC iar greutatea lor, dimensiunea jantelor și calitatea construcției le face un upgrade serios pentru mulți care doresc să înlocuiască roțile grele cu care a venit bicicleta.

Ambele modele sunt disponibile doar pe 29, au jante 2-Way Fit tubeless și folosesc aceiași butuci AFS cu tragere directă și prindere Centerlock ce par modele un pic mai rezistente decât cele de pe noile modele Racing de șosea. Butucii sunt disponibili cu prindere QR, Thru și cu dimensiuni Boost. Jantele au un profil de 20 mm și 28 de spițe la ambele roți, cu același număr de spițe pe fiecare parte a roții.

Red Zone 5 au o greutate de 1800 g (1815 g în versiunea Boost), janta are o lățime internă de 23 mm și externă de 28.5 mm iar anvelopele recomandate sunt între 2-2.35.

Red Zone 7 sunt mai ieftine și au jante ceva mai grele. Lățimea internă e tot de 23 mm dar cea externă e de doar 27.5 mm. Greutatea ajunge la 1860 g pentru un set (1875 pt Boost), restul caracteristicilor fiind neschimbate.

Ambele seturi de roți sunt disponibile cu casetă Shimano sau SRAM XD și au o limită de greutate a ciclistului de 109 kg.

Noile roți Red Fire 5 de enduro vin doar în dimensiunea 27.5 și aduc capacități tehnice îmbunătățite pe trail. Pentru a fi eficiente la enduro, roțile Red Fire 5 urcă aproape ca un model de XC dar au rezistența unora de DH la coborâre. Împart aceleași caracteristici cu modelele Red Zone dar au o jantă mai solidă și mai lată.

Red Fire 5 au jantele cu profil de 20 mm 2-Way Fit tubeless, lățimea internă fiind de 27 mm iar cea externă de 32 mm pentru a accepta anvelope până la 2.5. Greutatea e doar ceva mai mare decât a modelelor de XC, la 1890 g pentru setul standard sau 1905 g pentru cel Boost. Butucii sunt identici cu cei ai roților Red Zone și sunt folosite tot 28 de spițe cu nipluri din aluminiu. Se păstrează opțiunile de casetă precum și limita de greutate de 109 kg pentru ciclist.

Pentru mai multe informații vizitați pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma