Nu este neapărat o tricicletă, deși dacă o evaluezi vizual și observi cele trei roți, ai fi tentat să afirmi că despre asta este vorba. Nu este nici o bicicletă, deși are lanț, angrenaj și un butuc NuVinci cu viteze integrate. Brațele angrenajului sunt conectate la două așa zise pedale, foarte lungi, conectate la rândul lor la cele două segmente care reprezintă ghidonul și de care te ții atunci când pedalezi.
Producătorul recomanda Freecross pentru fitness în mod special, deoarece poate arde până la 1.000 de calorii pe oră, punând în mișcare toți mușchii din corp. De asemenea, se spune că acesta nu-ți va afecta încheieturile și va reprezenta un ideal antrenament cardio.
Sunt disponibile 4 modele: basic, pro, premium și special edition. Prețurile pornesc de la 3.000 de euro pentru modelul de bază și ajung la 6.000 de euro, pentru modelul de top. Garanția cadrului este de 3 ani pentru modelul entry și de 10 ani pentru modelul high-end, deși este același pentru toate modelele.
Mai multe informații tehnice pot fi găsite chiar pe freecross.eu.
via Freecross
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…