Fezzari Cascade Peak 27.5+ vine pregătită pentru fiecare

După luni întregi de teste, Fezzari a scos pe piaţă noul model de MTB full-suspension Cascade Peak 27.5+, la un preţ foarte competitiv şi pregătit dinainte pentru fiecare utilizator în parte.

Cadrul Cascade Peak 27.5+ este un model clasic cu pivot simplu şi cu 110 mm de cursă în spate, headtube tapered şi butuc spate Boost 148. Bicicleta este echipată cu componente XT (inclusiv frânele), angrenaj RaceFace Turbine, furcă Fox 34 FIT4 şi amortizor Fox Float DPS Performance Series. Anvelopele WTB Bridger 27.5×3.0 TCS sunt montate pe jante WTB Scraper i45 de 45 mm lăţime.

Fezzari nu este o companie foarte cunoscută, dar a avut o creştere constantă în ultimii ani printr-un sistem de vânzări directe spre utilizator. Astfel, eliminând intermediarii, ei reuşesc să ofere bicicletele la un preţ mai redus decât cel al concurenţei. Chiar dacă nu există posibilitatea de a încerca bicicleta înainte, Fezzari asigură asistenţa tehnică necesară de la distanţă.

Preţul pentru configuraţia XT/RaceFace/WTB este de 2799 USD.

Pentru a reduce costurile însă, bicicleta vine doar parţial asamblată, clientul având responsabilitatea montajului final. Bicicletele de la Fezzari sunt toate asamblate, reglate şi testate la fabrică, apoi demontate şi expediate. Ei au şi un film în care prezintă clienţilor modul corect de a asambla bicicleta, dar cine nu are înclinaţii mecanice ar trebui să apeleze totuşi la un atelier specializat.

Rămâne problema fitting-ului bicicletei, dar acesta este un lucru de care Fezzari se ocupă din fabrică, ei oferind reglaje personalizate în 23 de puncte ale bicicletei după dimensiunile fiecărui utilizator, chiar dacă acest lucru înseamnă să înlocuiască unele piese, acest lucru fiind gratuit.

Astfel, bicicleta vine pregătită special pentru utilizator în următoarele puncte: dimensiunea cadrului, înălţimea şi unghiul ghidonului, lăţimea ghidonului, lungimea pipei, unghiul pipei, înălţimea axului furcii, lungimea tijei de şa, lungimea braţelor de angrenaj, poziţia şeii, offsetul şeii, reach-ul manetelor de frână, reglajul furcii, reglajul amortizorului, reglajul deraiorului faţă, reglajul deraiorului spate, reglajul frânei faţă şi spate, reglajul poziţiei manetelor de frână şi schimbător, verificarea roţilor, presiunea în anvelope, montarea accesoriilor dorite dacă este posibil. Un tehnician Fezzari testează direct pe traseu fiecare bicicletă după reglarea tuturor acestor aspecte înainte de expediere.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma