Despre anvelopele tubeless folosite de Fabio nu știm prea multe deoarece echipele și producătorii de anvelope sunt secretoși când e vorba de prototipuri, dar totuși există câteva informații. Prima este că anvelopele folosite de echipă au o lățime de 26 mm. Se mai știe și că Jakobsen a folosit lichid antipană cu latex în anvelope. De asemenea știm că lichidul l-a salvat de un schimb de roată sau de bicicletă în cursă. După finish, echipa a descoperit o pană ce a fost etanșată de lichid.
Jakobsen a povestit despre stabilitatea mai mare și încrederea sporită oferită în virajele la viteză mare de anvelopele tubeless. De asemenea a spus că acestea au fost mai confortabile și au rulat mai bine, probabil și datorită dimensiunilor mai generoase și a presiunii mai mici la care sunt folosite, el declarând că anvelopele Project Black tubeless filtrează denivelările drumului.
Putem presupune deci că aceste anvelope Specialized Project Black tubeless au o carcasă moale și folosesc compusul de cauciuc premium Gripton pe lângă avantajele tubeless.
Specialized nu au dat mai multe informații decât că ei consideră că viitorul anvelopei de șosea, atât la nivel de amatori cât și la cel mai înalt nivel de competiție, e tubeless. Viteza, manevrabilitatea, confortul și protecția la pene ale anvelopelor tubeless este un beneficiu pentru toată lumea și sportivii cred în ele la fel ca ei.
Informații preluate de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Am început si eu sezonul asta pe tubeless si la road bike cu roti noi, modelul Prime Race Road de 1560 gr cu 17 mm interior si cauciucuri Mavic Iksion Pro UST de 25 mm la 255 gr bucata plus 30 ml de Stan`s, a fost cel mai ușor tubeless pe care lam făcut vreodată cu pompa de podea cam 3 minute/roata :)
Umflate la 6 bar au 26 de mm, confortul, viteza si rezistenta la rulare este din alt film fata de rotile clasice cu camera, tocmai am făcut un GF weekendul trecut de 140 de km cu aproape 2000 m diferență si au fost exemplare, am fost si pe usor offroad cu ele fără probleme, no more tubes for me ever:)
https://photos.app.goo.gl/m7fpn8fxXSkWsFje9
https://photos.app.goo.gl/CwJMUUsHpbPpiD7f6