Categorii: IndustrieNoutati

DT Swiss a lansat butucii 240 în versiune oil slick

DT Swiss a lansat o versiune oil slick a celui mai de succes model de butuci produși de ei, 240, însă este vorba doar de modelul Classic MTB 240 EXP. Aceștia sunt gata să fie transformați în roți elegante de enduro sau de trail, însă cine dorește trebuie să se grăbească deoarece numărul exemplarelor disponibile este limitat.

Nu e o culoare cu totul nouă în gama DT Swiss, existând variante dinaintea apariției multor alte componente cu același tratament de la diverși producători, însă până acum nu erau chiar așa ușor de procurat.

Acum un an a fost lansat modelul ultra-limitat Canyon Lux CF SLX 9.0 DT LTD care a folosit pentru prima dată noua suspensie de XC 232 de la DT Swiss, însă a primit și roți cu butuci cu tratament oil slick.

Butucii pentru spițe cu tragere directă folosiți la roțile din carbon XRC1200 de pe bicicletă au fost disponibili exclusiv OEM, la fel ca spițele asortate, iar singura modalitate de a avea un set era de a cumpăra una dintre cele 32 de biciclete disponibile.

Vara trecută a apărut un set rar a acelor butuci cu tragere directă și prindere centerlock, dar au apărut sporadic și în cantități extrem de reduse.

Acum se pare că iubitorii de MTB au ocazia concretă de a avea un set. Vor fi disponibili în total 1000 de butuci, exclusiv la distribuitorii DT Swiss și câțiva constructori de roți.

Se pare că ediția limitată 240 Oil Slick se rezumă la o singură variantă de butuci DT Swiss Classic de MTB. Asta înseamnă că sunt pentru ax thru cu lățimea Boost, prindere de disc cu 6 șuruburi și 32 de găuri pentru spițe tip J. Se poate totuși alege între freewheel Shimano Micro Spline sau SRAM XD.

Tehnologia internă e identică celei folosite în noii butuci 240s roșu cu negru, fiind folosit același mecanism simplu, eficient și ușor de întreținut Ratchet EXP, cu 36 de dinți și rulmenți distanțați.

Ediția specială a butucilor 240 va fi disponibilă la prețul de 160 Euro pentru cel față (142 g) și 324 Euro pentru cel spate (225 g), doar puțin mai scumpi decât cel mai ieftin model 240s clasic. Butucii sunt deja disponibili la distribuitori, iar în România aceștia sunt pe stoc la data redactării articolului la magazinul Cyclemaster.ro

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

5 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma