Categorii: Cursiere

Șaua Selle Italia Flite Boost Superflow este îmbunătățită cu Pro Team Kit Carbonio

În urma victoriei obținută recent la cursa Strade Bianche, Selle Italia adaugă un nou upgrade, o variantă mai ușoară a modelului de top Flite Boost, care oferă acum mai multă ajustabilitate. Cu acest upgrade, șaua candidează chiar și pentru cel mai lung nume: Selle Italia Flite Boost Pro Team Kit Carbonio Superflow.

Modelul Flite a primit anul trecut upgrade-ul privind varianta cu nas scurt al șeii, iar acum, varianta de top Kit Carbonio, cu railuri din carbon, primește încă un upgrade sub forma versiunii Pro Team. Forma și profilul apreciat de fani al șeii nu se schimba, acoperirea și căptușeala Fibra-Tek rămân, de asemenea. La fel rămân în continuare și mărimile S3 și L3. Însă la versiunea pro se îmbunătățește potrivirea, greutatea totală a șeii mărindu-se cu câteva grame. Selle Italia deja adăugase anul trecut versiunea Pro Team modelului SLR Boost, așa că vremea venise și pentru Flite Boost să fie adusa la zi.

Ce este nou și special la versiunea Pro Team?

Noutatea principală la noua Selle Italia Flite Boost Pro Team Kit Carbonio Superflow, este posibilitatea reglajului cu încă 10 mm pe orizontală. Șeile Pro Team au o zonă aplatizată mai lungă a railurilor din carbon, de 7×9 mm. Acest lucru permite cicliștilor să aducă șaua cu 1 cm mai în față. Este util în special la acele biciclete care au tija de șa cu prea mult offset spre spate.

Șeile din seria Pro Team au și logo Selle Italia mai mare și mai vizibil, pentru ca partenerii de tură să vadă clar pe ce fel de șa de top te dai.

Selle Italia Flite Boost Superflow Pro Team Kit Carbonio – preț și disponibilitate pe piață

Șaua fabricată în Italia, are prețul anunțat de 315 euro și este deja disponibilă pe piață. Vine în două variante lungi de 250 mm și cu decupaj complet: S3 135 mm lățime și cu greutatea de 165 g și L3 145 mm lățime cu 170 grame. Ambele sunt echipate cu carcase din nailon ranforsat cu carbon și railuri ovale din carbon.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

6 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 săptămâni in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma