Noile roţi Novatec R3 Disc devin puţin mai late şi primesc o formă regândită a jantei pentru a deveni mai rezistente. Având o adâncime de 38mm roţile sunt considerate a fi „bune la toate” fiind disponibile atât pentru chincher cât şi tubulare, dar şi pentru frâna pe jantă sau disc. Nu în ultimul rând roţile sunt compatibile inclusiv cu clasica prindere QR.
Vechile R3 erau mai înguste şi simetrice. Cele noi au o lăţime internă de 18,3 mm (clincher) şi 26 mm în zona externă cea mai lată. Pentru versiunea cu frână pe disc există şi un profil asimetric lucru care împinge găurile spiţelor mai departe de centru pentru a îmbunătăţi unghiul de fixare a acestora pe partea cu lanţul.
Butucii funcţionează cu prindere QR şi thru axle. Se vând cu o singură opţiune însă poţi modifica ulterior dacă ai un cadru cu prinderi diferite. Există şi opţiunea pentru corp propulsor XD. În plus butucul spate dispune de o inserţie din oţel denumită ABG (Anti Bite Guard) care protejează aluminiul de agresivitatea casetei de pinioane.
Greutăţile anunţate sunt:
Clincher – 1,500g
Tubular – 1,330g
Clincher Disc – 1,595g
Tubular Disc – 1,370g
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…